SOVA Pick up: новий формат локації з’явиться у Києві в ТРЦ Проспект

SOVA Pick up: новий формат локації з’явиться у Києві в ТРЦ Проспект

10.03.2021 05:39
  312
rau

14 березня ювелірний дім SOVA змінює концепт торгової точки в Києві, ТРЦ Проспект.

Спеціально до перевідкриття SOVA, перші п’ять покупців отримають сертифікати номіналом 1000 грн, а для всіх інших відвідувачів з 14 по 21 березня включно діятимуть знижки до -50%.

SOVA Pick up – новий компактний формат торгових точок, які займають 2 кв. м. Такий формат був розроблений для видачі замовлень з інтернет-магазину. Завдяки новому формату SOVA Pick up тепер просто на ТТ можна зручно оформити покупку з сайту SOVA через планшет. Також тут будуть представлені прикраси з флагманських колекцій ювелірного дому, для того щоб клієнти могли детальніше ознайомитися з бестселерами бренду.

“SOVA Pick up в ТРЦ Проспект – це вже друга торгова точка експериментального формату бренду. Ми помітили, що в ТРЦ Проспект високий відсоток замовлень з інтернет магазину, тому ми вирішили адаптувати нашу торгову точку більше під формат e-commerce . Зміна концепції торгової точки допоможе максимально прискорити та полегшити взаємодію клієнта з магазином незалежно від каналу продажу і таким чином бути ближчими до клієнта, а також оптимізувати витрати даного об’єкту та зробити його більш ефективним з точки зору комерції” – говорить Анна Коваль, директорка з маркетингу та продажів SOVA.

Новий формат дозволить бренду створювати нові точки видачі прикрас без значних інвестицій як при відкритті магазину та швидко масштабуватися за рахунок мобільності нового формату.

Наразі в Україні працює 35 локацій ювелірного бренду SOVA у 15 областях: у Києві, Дніпрі, Харкові, Одесі, Львові, Миколаєві, Ужгороді, Хмельницькому, Тернополі, Івано-Франківську, Запоріжжі, Херсоні, Луцьку, Полтаві та Чернігові.

Довідка. SOVA, jewelry house – український ювелірний бренд-трендсетер, який відповідає світовим тенденціям. Ідея формування ювелірного гардероба для сучасних дівчат виступає лейтмотивом у всіх колекціях ювелірного дому. Єдиний на українському ринку бренд, який колекційно підходить до запуску продуктів та демонструє сміливість, готовність до експериментів та свободу.

SOVA – це переосмислення класики, якісні та стильні прикраси, які можна змінювати кожен сезон, доповнюючи свої образи до будь-якої нагоди.


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Раз на тиждень

ми будемо відправляти Вам 

найцікавіші новини тижня


Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Фокстрот плюс Kasta: популярний продавець техніки та електроніки відтепер представлений на відомому маркетплейсі

Фокстрот плюс Kasta: популярний продавець техніки та електроніки відтепер представлений на відомому маркетплейсі

Ключові гравці українського ринку продовжують розширюватись і шукають для цього інноваційні підходи та нестандартні...
time icon  
  28
Алія Айжігітова, мережа аптек Бажаємо здоров’я: Найбільшою складністю для нас є пошук кваліфікованих працівників на місцях

Алія Айжігітова, мережа аптек Бажаємо здоров’я: Найбільшою складністю для нас є пошук кваліфікованих працівників на місцях

Чому мережа аптек Бажаємо здоров’я відкриває нові аптеки в селах навіть попри те, що це не завжди економічно вигідно,...
time icon  
  65
Усі новини ринку