
Класична, верхівка чи з фісташкова: кращі креативи українських брендів до Великодня


1 червня завершився соціальний освітній проект «Читаємо разом», організований мережею магазинів EVA спільно з маркетеймент компанією MO3GI GROUP та «Видавництвом Старого Лева».
Протягом місяця, починаючи з 7 травня, селебріті та блогери України кожні три дні о 20:00 на офіційній сторінці лінії магазинів EVA в Instagram проводили прямі ефіри, під час яких читали уривки з дитячих книжок «Видавництва Старого Лева» та відповідали на питання підписників. Проект символічно стартував напередодні Дня матері і завершився в День захисту дітей.
У проекті взяли участь
Напередодні та протягом ефірів глядачі могли залишати у коментарях під анонсами свої запитання до читців. Найчастіше вони стосувалися улюблених книжок самих спікерів та їхніх дітей. Але не обійшлось і без більш особистого. Наприклад, аудиторію дуже цікавило, чи є вже дівчина у сина Ірини Горової Андрія Потапенка, де служить чоловік Каті Жесть, чи продовжить Ганна Саліванчук зніматись у шоу «Одного разу під Полтавою», як Ірина Хоменко доглядає за обличчям.
Наприкінці кожного ефіру серед усіх, хто залишив свої запитання до читців, організатори проекту за допомогою рандомайзера обирали трьох переможців, яким дарували відповідну книгу від «Видавництва Старого Лева». 27 щасливчиків було обрано серед майже 300 учасників.
Ефіри проекту «Читаємо разом» сумарно набрали близько 150 000 переглядів з усієї України. Переважну частину аудиторії склали жінки та діти.
«Метою нашого проекту було заохочення дітей та батьків до спільного цікавого і розвиваючого дозвілля, популяризація українських та україномовних книжок. Ми не ставили жодних KPIs типу збільшення підписників у соцмережах. Це на 100% була і соціальна, і освітня ініціатива, адже ми справді хотіли з користю відволікти наших глядачів від нинішніх стресових подій, знизити рівень напруги. Єдині вимірювані показники, які для нас були дійсно важливими – це кількість переглядів та активність глядачів. Адже так ми розуміли, що наша комунікація дійсно ефективна.
Ефіри дивилися люди з усієї України. В тому числі з тимчасово окупованих Херсона, Бердянська, Мелітополя. Глядачі просили проводити ефіри частіше, продовжити проект. Запитували, чи можна самому стати читцем або навіть продекламувати власні вірші у прямому ефірі. Всі ці відгуки дуже складно перевести у якусь статистику, але їхня кількість свідчить про те, що проект «Читаємо разом», як то кажуть, «злетів», і в нас дійсно вийшло зацікавити аудиторію актуальним контентом», – розповіла керівник напряму комунікаційних клубів EVA Марія Гончаренко.