
Власник Сільпо став франчайзі французької мережі Carrefour в Польщі


Love You — новий ювелірний концепт на ринку України. Бренд позиціонує себе експертом у сфері ювелірних подарунків.
Особливу увагу бренд приділяє романтичним символам — серця, повітряні кулі, знаки нескінченності з креативним дизайном або класичні, з діамантами чи емаллю. Love You розділив свій асортимент на тематичні сети для того, щоб максимально полегшити процес вибору подарунку для рідних та близьких. Одна з комунікацій бренду — говорити мовою подарунків. Тому Love You щомісяця створює креативні прес-паки, які можна помітити в українських інфлюенсерів.
До Дня Закоханих бренд запропонував зірковим інфлюенсерам ще раз нагадати коханим половинкам про свої почуття. Love You відтворили символ бренду, повітряну кулю, в креативному прес-паку з солодким презентом та тендітною прикрасою бренду.
Повітряні кулі від Love You можна було помітити в Тимура Мірошниченка, Свята Бойко, Євгена Кота, Романа Свечкоренко, Дмитра Корнелюка, Тараса Цимбалюка.
“У вирі подій ми часто забуваємо про любов до себе. Бренд занурив друзів бренду у світ Love You та запропонував порелаксувати з кольє з написом Love, який говорить сам за себе”, – розповіли в мережі.
Тотальний релакс помічено на сторінках інфлюенснрів Марини Філіпчук, Анастасії Марків, Христини Христоньки, Ілони Кузнецової.
У липні бренд презентував власний ніжний трек, який закликає частіше зізнаватися в своїх почуттях коханим. Пісню записали на плеєр з рожевими навушниками, а кольє з написом Love You стало нагадуванням, що сказати про свої почуття можна й мовою прикрас.
Як звучить кохання, слухали блогери Анастасія Талпа, Ірина Пістрюга, Діана Машталір, Марина Смаль, Анастасія Іванишин.
До Дня Незалежності бренд Love You зміг підібрав меседж, аби зізнатися в любові до України – створили сет Love Ukraine для вільних українців. “Адже про любов до України хочеться говорити не тільки словами, вчинками, а й подарунками”, – пояснили в компанії.
Прикраси з жовто-блакитною емаллю на кольорових шнурках можна помітити в Діани Глостер, Анни Притули, Марії Кутишенко, Діани Варчук, Анни Кошмал.
Пакування – це особливий момент у світі Love You. “Аби сам процес дарування наповнював душу передчуттям дива, консультанти з подарунків турботливо запаковують прикрасу у коробочку фірмового блакитного кольору, перев’яжуть її ніжними рифленими стрічками, а подарунковий пакет встеляють хрумким папером з фірмовим парфумом Amore”, – розповіли в мережі.
Аби підкреслити цю особливість, бренд презентував друзям бренду індивідуальні підвіси в багатошаровій подарунковій коробці з підказками. Адже саме особливе пакування дарує першу емоцію від подарунку. Розпаковували Ілона Гвоздьова, Лідія Кошарська, Владислава Роговенко.
Аби відсвяткувати Хеловін у концепції бренду, Love You змінили моторошну усмішку гарбуза на рожеві “pumpkin love”, а «boo» атрибути на золоті прикраси. Залишили тільки чорну емаль на тендітних сердечках – прикрасах сезонного сету Love Autumn.
Регулярна креативна комунікація бренду з інфлюенсерами допомогла познайомити аудиторію з головною концепцією Love You – бренд ювелірних подарунків. Загалом один кейс може охопити від 150 000 до 500 000 аудиторії.