
Торгова марка «Кулиничі»: 180 SKU – 180 точок за лічені кліки у застосунку EDIN Market


Сертифікаційний аудит здійснювала компанія Бюро Верітас Сертифікейшн Україна. Проходження всіх етапів перевірки підтвердило відповідність системи менеджменту харчової безпеки виробництва.
Як повідомили RAU в компанії, виробництво ТзОВ «Родинна ковбаска» отримало сертифікат ISO 22000:2018. ТМ «Родинна Ковбаска» – одна з небагатьох сільськогосподарських компаній в Україні, яка працює за принципом замкненого виробництва: власні поля, тваринницькі ферми, сировина, виробництво та мережа збуту. Компанія налічує 250 магазинів в 10-ти областях України.
Зважаючи на масштабність компанії та важливість компетентного управління на кожному етапі виготовлення харчових продуктів, представники керівного складу виробництва прийняли рішення пройти сертифікацію ISO 22000:2018.
Сертифікаційний аудит здійснювала компанія Бюро Верітас Сертифікейшн Україна. Проходження всіх етапів перевірки підтвердило відповідність системи менеджменту харчової безпеки виробництва ТзОВ «Родинна ковбаска» вимогам оновлених міжнародних стандартів ISO 22000:2018. Ковбасне виробництво вже отримало сертифікат, що підтверджує компетентний менеджмент виготовлення продукції.
Отримання сертифікату ISO 22000:2018, розробленого Міжнародною організацією із стандартизації, ̶ це стратегічне рішення, яке сприяє покращенню контролю безпеки продуктів харчування компанії. Сертифікат передбачає процесний управлінський підхід, що включає цикл Plan-Do-CheckAct (PDCA), а також ризико-орієнтоване мислення. Процесний підхід дозволяє планувати процеси та їхню взаємодію, а PDCA – гарантує, що процеси адекватно забезпечені ресурсами та управлінням, а можливості для покращення визначені та дієві. Застосування ризико-орієнтованого підходу дає можливість визначати фактори, які можуть спричинити відхилення від запланованих результатів, а також створити механізми для запобігання чи зведення до мінімуму несприятливих наслідків.
Менеджмент безпеки продуктів харчування базується на загальних принципах ISO: орієнтація на споживача, лідерство, залученість персоналу, процесний підхід, прийняття рішень на основі фактичних даних, а також менеджмент взаємовідносин.
«Отримання ISO 22000:2018 не тільки відкриває компанії нові можливості, але й підтверджує клієнтам високу якість, контроль та безпеку виготовлення продукції на кожному етапі», ̶ зазначила керівник виробництва пані Наталія Підсудкевич.
Читайте також –
«Коли смачно – не прикидаєшся»: ТМ «Родинна ковбаска» запустила нову рекламну кампанію