
Допомога дітям Героїв: «Вухастик» долучився до благодійної ініціативи від Антошка


22 травня, у день прем’єри нового фільму “Ліло і Стіч”, співробітники офісу Будинок Іграшок розпочали робочий день у незвичному форматі. Замість офісу команда у повному складі вирушила в кінотеатр. У компанії зазначають, це не просто зміна обстановки, а частина стратегічного підходу ритейлера до роботи з продуктом.
“Неможливо продавати іграшки, не граючи самому і не запрошуючи до цієї гри інших. Ми зберігаємо та любимо у собі ту саму допитливість, з якою діти пізнають світ. І саме ця частина нас допомагає краще розуміти наших клієнтів та створювати для них моменти радості”, – зазначає CEO Будинок Іграшок Марія Назаренко.
Фільм обрали не випадково. Стіч – один із найсильніших персонажів у сучасній дитячій культурі, а нова екранізація має всі шанси стати головною подією сезону. Перегляд розпочали із найпершого ранкового сеансу. Так команда Будинок Іграшок стала першою в Україні, хто побачив цей фільм. Крім того, перегляд фільму – спосіб зануритись у наративи, які будуть супроводжувати майбутні комунікації бренду.
“Ми не просто продаємо іграшки, ми будуємо стосунки. Саме тому ми вивчаємо наш продукт комплексно: аналізуємо не лише технічні характеристики, а й емоції, які він створює. Це дозволяє нам формувати асортимент усвідомлено і говорити з нашими клієнтами так, щоб це знаходило відгук”, – додає Марія Назаренко.
Кожен співробітник мережі по всій Україні, включно з командами магазинів, складу та центру підтримки клієнтів, отримав квиток на премʼєру. Ті, хто не зміг приєднатися до першого сеансу, відвідають кіно у зручний час, не перериваючи роботу з клієнтами.