Рекламна кампанія Novus і «Та сама» 40% знижка на вино (+фото)

Рекламна кампанія Novus і «Та сама» 40% знижка на вино (+фото)

10.06.2025 11:35
  49
Оксана Дудка

Наприкінці травня команда Novus презентувала нову рекламну кампанію «Та сама акція», яка не лише нагадала клієнтам про улюблену знижку на вино — 40%, але й підкреслила найголовніше — емоції, які ми відчуваємо, коли знаходимо щось дійсно своє.

У новій кампанії Novus розповів історію, знайому кожному клієнту: коли забігаєш за чимось одним, а виходиш із повним візком.

Щоб створити сильний креатив, команда бренду разом з креативною агенцією Underdog об’єднала впізнавану ситуацію з близькою емоцією, а головною героїнею стала відома українська акторка та інфлюенсерка Катерина Кузнецова, яка втілила образ сучасної покупчині.

В основі сюжету — жива і динамічна міні-історія. Головна героїня приїздить до Novus із чітким планом на покупки. Але вже на вході її емоційно “зупиняє” знайомий банер: «Та сама акція» на вино. Спочатку здається, що вистачить маленького шопера. Потім — кошика. Але спокуса надто велика — і в хід іде повноцінний візок. І навіть візка виявляється замало. Фінальна сцена — акторка виїжджає вже на навантажувачі (карі), бо «Та сама акція» заслуговує на масштабний підхід.

«Ми вирішили розказати реальну історію, яку самі проживали не раз — той момент, коли заходиш до магазину за чимось одним, а в результаті все не вміщається в руки. Впевнена, ця ситуація знайома багатьом, особливо, коли знижки на улюблене. Нам було важливо передати живі емоції, коли не можеш пройти повз тієї самої акції. Катерина чудово зловила настрій цієї історії — ролик вийшов щирим, з харизмою та іронією», — коментує ідею кампанії директорка департаменту бренду та комунікацій Novus Марія Коршикова.

Вибір амбасадора був свідомим і стратегічним. Катерина — справжній емоційний магніт. Вона легка, щира, іронічна, близька. Саме ті риси, які Novus хоче транслювати в сучасній комунікації: натуральність, емоція, любов до себе й до свого вибору.

«Катерина — це уособлення тієї самої героїні, яка зайшла “тільки за хлібом”, але з такою емоцією, що хочеться ще більше. Це саме той образ, який ми хотіли показати у ролику. Вона щира, впізнавана, і головне — справжня. Не боїться сміятися, проявляти себе, бути живою. А саме так ми бачимо нашого клієнта — відкритого до нових вражень та емоцій», — додає керівниця відділу зовнішніх комунікацій та зв’язків з громадськістю Novus Кристина Івченко.

Особливою «перчинкою» ролику стала добірна українська лайка — смачна, але доречна, без надмірностей. У сценах, коли героїня усвідомлює, що шопера чи кошика знову замало, вона емоційно реагує — саме так, якби відреагував будь-хто з нас. Це додає ролику ще більше життєвості, гумору та справжності.

У ролику Novus вдалось зібрати кілька сильних інсайтів:

  • Люди цінують вигідні акції, але ще більше — момент, коли раптом бачать свою улюблену знижку. «Та сама акція» вже стала мемом для постійних клієнтів Novus — її шукають, про неї говорять, її чекають
  • Похід до супермаркету — це мікроісторія кожного, і коли бренд розповідає її із гумором і правдою — це працює
  • Гіперболізація через емоцію. Розвиток сюжету від шопера до кару — це емоційне рішення, яке сприймається з усмішкою, але дуже точно передає реальний споживчий досвід
  • Чесність, іронія та емоція — основа креативу, який запам’ятовується
  • Проста, влучна драматургія. Мінімум діалогів, максимум динаміки, візуального гумору та контрасту — усе для того, щоб кожен глядач міг легко себе уявити в цій ситуації

Кампанія «Та сама акція» стала ще одним кроком у розвитку нової комунікаційної стратегії Novus, що базується на принципі: «Робимо, бо любимо». У фокусі бренду — люди, справжні емоції, легкість у спілкуванні та чесність у вигодах.


До останніх новин До популярних новин Підписатись на TG канал

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку