
Prostor Джуніор: національна мережа відкрила шлях до першого трудового досвіду для підлітків


Конкурс бізнес-ідей «Роби своє з Kurator» для HoReCa для підтримки бізнесу, який постраждав під час війни або який розвивають військові, стартує 22 вересня. Організатори — Благодійний фонд «МХП — Громаді» та бренд Kurator.
Підприємці-ветерани, внутрішньо переміщені особи і бізнеси, які постраждали від російської агресії, матимуть шанс отримати фінансування своїх проектів у сфері харчування. Організатори виділять 1 мільйон гривень сумарно на найкращі ідеї переможців.
«Наш конкурс бізнес-ідей “Роби своє” цьогоріч суттєво масштабувався. Весною спільно з Українським ветеранським Фондом Мінветеранів у межах проекту #Варто “Робити Своє” надали гранти для ветеранів і членів їхніх родин — підтримали бізнеси в регіонах. А зараз запускаємо ще один конкурс — для сфери харчування. Такий запит на гранти демонструє, що українці хочуть працювати, створювати робочі місця та наповнювати місцеві бюджети. І ми, маючи експертизу в цьому, готові надати всебічну підтримку в розвитку локального бізнесу», — зазначила Тетяна Волочай, директорка Благодійного фонду «МХП — Громаді».
Завдяки мікрогрантам підприємці зможуть започаткувати новий бізнес і масштабувати або ж релокувати вже наявний. До кожної ідеї є важливі вимоги: вони мають бути інноваційними, а також передбачати створення робочих місць і мати соціально-економічний ефект для громади. У процесі відбору експерти конкурсу «Роби своє з Kurator» оберуть від 10 переможців, кожен з яких отримає до 100 000 гривень для своєї справи.
Після старту конкурсу організатори допомагатимуть учасникам з заповненням заявок під час консультацій на вебінарах.
«Мікропідприємництво — ключ до відновлення економіки в районах зруйнованих війною й загалом основна рушійна сила процвітання України. МХП у напрямі HoReCa будує системну підтримку малих і середніх бізнесів. Ми сприяємо навчанню та підготовці кваліфікованого персоналу, пропонуємо продуктові рішення, що оптимізують процеси на кухні, будуємо партнерство української галузі HoReCa. Конкурс «Роби своє з Kurator» — продовження цієї системної роботи. Ми спостерігаємо, як швидко в Чернігові, Сумах, Харкові, інших містах відкриваються мікропекарні, кавʼярні, шаурмові — усе, що може швидко задовольнити споживача в умовах браку часу та умов. І готові підтримати ті бізнеси, які не зупиняються і хочуть розвиватися», — прокоментувала Наталія Шадчнєва, керівниця Центру розвитку HoReCa МХП.
Підприємці повинні працювати у сфері HoReCa: заклади харчування (кафе, ресторани, кав’ярні, пекарні тощо), готелі, кейтеринг.
Бізнеси мають працювати в одній з 13 областей України, зокрема у Вінницькій, Волинській, Дніпропетровській, Житомирській, Івано-Франківській, Київській, Львівській, Полтавській, Сумській, Тернопільській, Хмельницькій, Черкаській та Чернігівській.
Якщо під час заповнення форми виникнуть запитання, учасник зможе поставити їх під час онлайн-консультацій від експертів конкурсу або ж звернутися до інформаційного відділу за номером: +38 (067) 440-59-00 з понеділка по п’ятницю з 09:00 до 13:00.
Кошти. Завдяки мікрогрантам підприємці зможуть започаткувати новий бізнес і масштабувати або ж релокувати вже наявний.
Експертну підтримку. Члени журі, підприємці та ресторатори, допоможуть на етапі консультацій і подання заявок. Кожен учасник отримає досвід, розуміння власних бізнес-процесів та експертизу від фахівців у сфері HoReCa.
Партнерство. Організатори продовжують партнерство й співпрацю з переможцями попередніх конкурсів «Роби своє»: запрошують на спільні заходи для презентації власного досвіду, послуг чи продукції. Також інформаційно підтримують учасників у власних соцмережах і медіа, розповідаючи про їхні кейси.
Довідка. «Роби своє» — конкурс бізнес-ідей для підприємців у малих містах і селах. З 2020 року переможці та учасники конкурсу створили десятки нових підприємств в агросекторі, легкій і харчовій промисловості, зеленому туризмі тощо. У 2022 році конкурс підтримав 74 мікробізнеси на суму 6 млн грн, а цьогоріч — 80 мікробізнесів на суму 7,4 млн грн. Також 10 українських ветеранів та їхні родини стали переможцями конкурсу #Варто «Робити Своє», який реалізував БФ «МХП — Громаді» спільно з Українським ветеранським фондом Мінветеранів, та отримали від 500 тисяч до 1,5 мільйона гривень на відкриття та розвиток власної аграрної справи. Сумарний бюджет конкурсу становив 6 млн грн.
«МХП — Громаді» — український благодійний фонд, який почав свою діяльність у 2015 році. Його головна місія — комплексний розвиток громад. Географія діяльності налічує 12 областей України: понад 700 містечок і сіл. Від початку повномасштабного вторгнення росії в Україну Фонд системно підтримує людей, які перебувають у регіонах бойових дій, українських захисників і рятувальників, громади, лікарні та пологові будинки, благодійні установи, які дбають про дітей-сиріт і літніх людей, а також людей, які через війну залишилися без дому та засобів для існування.
KURATOR — бренд продуктових рішень для HoReCa-спільноти (заклади харчування, готелі, кейтеринг), який розвиває компанія МХП. Має гнучкий асортимент під різні типи закладів, бізнес моделі, кваліфікацію персоналу та кількість кухарів. Під брендом KURATOR випускається понад 100 видів допрацьованої продукції, зокрема курятина, яловичина, різні кулінарні рішення. Весь асортимент створюється з розумінням і дотриманням потреб професійної кухні.