Прес-релізи

Перша в Україні DTR-угода (Direct-to-retail): випуск нової лінійки “Щенячий патруль” від власної торгової марки Лінії магазинів EVA

Перша в Україні DTR-угода (Direct-to-retail): випуск нової лінійки “Щенячий патруль” від власної торгової марки Лінії магазинів EVA

На полиці роздрібної мережі EVA напередодні зимових свят вийшла ціла колекція: дитячі шампуні – окремо для дівчаток і...
time icon  
  787
FMCG Digital Day – перша безкоштовна міжнародна онлайн-конференція, присвячена ефективному просуванню товарів повсякденного попиту в мережі

FMCG Digital Day – перша безкоштовна міжнародна онлайн-конференція, присвячена ефективному просуванню товарів повсякденного попиту в мережі

Електронна комерція в промисловості товарів повсякденного попиту (FMCG) та продуктів харчування (е-grocery) розвивається...
time icon  
  643