
У літаку та з доставкою до човнів: топ-5 найнезвичніших закладів McDonald’s у світі


Минулими вихідними столиця відзначала День Києва, зокрема, близько 5000 киян обрали місцем для проведення вікенду масштабну винну подію – Be Wine.
Be Wine International Wine Show об’єднав в одному просторі знаменитих імпортерів, сомельє, рестораторів і готельєрів, а також поціновувачів винної культури й тих, хто хоче ними стати. Там же і Novus вперше на “Be Wine: як це було” вперше представив вина власного імпорту, серед яких були вже знайомі та улюблені бренди, а також ексклюзивні та трендові вина. До речі, асортимент вин у компанії невпинно розширюється – наразі їхня кількість переважає 1600 позицій з 24 країн світу.
«Особливо, затишно і дуже тепло. Такий перший досвід Novus вперше на “Be Wine: як це було”, як учасника винного фестивалю Be Wine. Ми хвилювалися, проте завдяки вам — нашим гостям, що завітали до нашої бренд-зони цими вихідними, ми побачили, що на правильному шляху. Ваші щирі емоції надихають нас і ми раді стати частиною цієї важливої події, яка розвиває винну культуру нашої країни», – розповідають у Novus.
Варто зазначити, що захід мав і благодійну мету, адже частина прибутку від нього буде направлена на підтримку центру протезування та реабілітації Superhumans Center.
Для Novus вперше на Be Wine: як це було участь у Be Wine – це не тільки можливість розповісти про новинки та ексклюзивні вина власного імпорту, але й анонсувати важливу новину, яку гості заходу дізналися першими. Вже відсьогодні – з 30.05 розпочалася акція -40% на червоне, біле, рожеве та ігристе вино власного імпорту Novus вперше на Be Wine: як це було. У мережі кажуть, що це чудова нагода влаштувати романтичну вечерю, зібрати велику компанію або просто побути наодинці з келихом улюбленого якісного вина. Пропозиція діє з 30 травня по 12 червня.