
У Мукачеві відкрився перший McDonalds – у співпраці з АЗК ОККО


Український бренд товарів для дому MBM Home представив оригінальне оформлення вітрини свого оновленого магазину в столичному ТРЦ Ocean Plaza.
Інсталяція, розташована на нульовому поверсі, поєднує сучасний дизайн із флористичними та фантазійними елементами, підкреслюючи філософію бренду — створювати самобутню естетику та затишок.
Цей проєкт є частиною стратегії MBM Home щодо інвестування у візуальну комунікацію з клієнтами та підвищення впізнаваності бренду. Оформленням вітрини в Ocean Plaza компанія демонструє прагнення до створення емоційного зв’язку з покупцями через яскравий, стильний дизайн та своєрідну атмосферу, що відповідає сучасним тенденціям ритейлу.
Фотозона доступна для відвідувачів з минулого тижня, детальніше ознайомитися з нею можна на відео в соцмережах компанії.