Роман Вельгуш, Альфа Про: Актуальні ключові запити від ритейлу – це прозорість, легкість і енергоефективність
24.02.2023 10:31До річниці початку повномасштабної війни мережа Varus випустила тематичний іронічний стікер-пак та діджитал-скіни для бонусних карток в мобільному додатку мережі. Підбірка #назлобумоскалям відображає історичні події та успішні моменти в боротьбі з окупантами, які наближають нашу перемогу.
Ілюстрації для стікер-паку та діджитал-скінів створені на базі проекту «На злобу дня», який мережа запустила на початку повномасштабної війни. Ініціатива покликана висвітлювати актуальні новини та події війни у власній візуальній інтерпретації, подекуди наповнюючи їх іронією та сарказмом. Проект, який Varus реалізовує в партнерстві з ілюстраторкою Анастасією Яворською, має на меті доповнити стрічку новин гумором та викликати в цей непростий час гарні й позитивні емоції у читачів.

“Під час війни кожен чим може допомагає Україні, наближаючи нашу перемогу. Щодня мережа Varus дбає про безперебійні поставки товарів у магазини, щоб клієнти не відчули жодного дискомфорту, а ще ми підтримуємо українців емоційно, даруючи гарний настрій”, – розповідає директор з маркетингу мережі Varus Ольга Румянцева.

До підбірки #назлобумоскалям увійшли 5 тематичних ілюстрацій із нашими перемогами 2022 року, а саме:

“Уже рік ми створюємо гарний настрій та підтримуємо наших клієнтів. Так, серед продуктів власних торгових марок з’явились хліб «Джавелін», бублик «Байрактар», салат «Смерть ворогам!» та інші страви з патріотичними назвами. Ми наповнили свої сторінки у соціальних мережах гумористичними зображеннями «На злобу дня», щоб попри всі труднощі викликати позитивні емоції. А сьогодні ми випустили іронічний стікер пак та діджитал-скіни для карток, щоб кожен міг згадати, скільки ми вже здобули перемог, та ще більше укріпити свою віру у велику перемогу!» – говорить директор з маркетингу мережі Varus Ольга Румянцева.

Завантажити стікер пак можна за посиланням https://t.me/addstickers/varus_ua
Також кожен користувач мобільного додатку Varus може обрати та встановити на свою картку в застосунку одне із шести запропонованих зображень.

Довідка. Varus – національна мережа супермаркетів, що представлена на ринку продуктового рітейлу України компанією «Омега». Перший магазин мережі відкрився у 2003 році у Дніпрі, наразі загальна кількість – 103 супермаркети у різних містах України.
Мережа Varus першою запровадила формат To Go. Він розрахований на клієнтів, які бажають зробити швидкі покупки, придбати готові страви, взяти хот-доги та напої з собою, а також перекусити та випити чаю, кави чи соку-фреш прямо в магазині.