Наші перемоги 2022 року: Varus випустив тематичний стікер пак та діджитал-скіни для карток

Наші перемоги 2022 року: Varus випустив тематичний стікер пак та діджитал-скіни для карток

24.02.2023 10:31
  1177
Дарія Осіїк

До річниці початку повномасштабної війни мережа Varus випустила тематичний іронічний стікер-пак та діджитал-скіни для бонусних карток в мобільному додатку мережі. Підбірка #назлобумоскалям відображає історичні події та успішні моменти в боротьбі з окупантами, які наближають нашу перемогу.

Ілюстрації для стікер-паку та діджитал-скінів створені на базі проекту «На злобу дня», який мережа запустила на початку повномасштабної війни. Ініціатива покликана висвітлювати актуальні новини та події війни у власній візуальній інтерпретації, подекуди наповнюючи їх іронією та сарказмом. Проект, який Varus реалізовує в партнерстві з ілюстраторкою Анастасією Яворською, має на меті доповнити стрічку новин гумором та викликати в цей непростий час гарні й позитивні емоції у читачів.

“Під час війни кожен чим може допомагає Україні, наближаючи нашу перемогу. Щодня мережа Varus дбає про безперебійні поставки товарів у магазини, щоб клієнти не відчули жодного дискомфорту, а ще ми підтримуємо українців емоційно, даруючи гарний настрій”, – розповідає директор з маркетингу мережі Varus Ольга Румянцева.  

До підбірки #назлобумоскалям увійшли 5 тематичних ілюстрацій із нашими  перемогами 2022 року, а саме:

  • гурт Kalush Orchestra, який приніс перемогу Україні на пісенному конкурсі Євробачення-2022;
  • кавун, який є символом визволення Херсону;
  • леопард, який відображає заповзяту та терплячу роботу із партнерами щодо надання Україні важкої техніки, зокрема, танків Leopard;
  • Борис Джонсонюк, який відомий своєю прихильністю до нашого народу. Він доклав великих зусиль, щоб привернути більше уваги лідерів інших країн до питання війни в Україні;
  • Єднання. Сьогодні сміливо можна стверджувати, що повномасштабне вторгнення показало справжню єдність нашого народу. Так, ми можемо виясняти стосунки всередині країни. Проте, перед загрозою ззовні українці перетворюються на один потужний механізм спротиву та боротьби. У 2022-му ми вразили весь світ неймовірною мужністю, силою та єдністю.

“Уже рік ми створюємо гарний настрій та підтримуємо наших клієнтів. Так, серед продуктів власних торгових марок з’явились хліб «Джавелін», бублик «Байрактар», салат «Смерть ворогам!» та інші страви з патріотичними назвами. Ми наповнили свої сторінки у соціальних мережах гумористичними зображеннями «На злобу дня», щоб попри всі труднощі викликати позитивні емоції. А сьогодні ми випустили іронічний стікер пак та діджитал-скіни для карток, щоб кожен міг згадати, скільки ми вже здобули перемог, та ще більше укріпити свою віру у велику перемогу!» – говорить директор з маркетингу мережі Varus Ольга Румянцева.

Завантажити стікер пак можна за посиланням https://t.me/addstickers/varus_ua

Також кожен користувач  мобільного додатку Varus може обрати та встановити на свою картку в застосунку одне із шести запропонованих зображень.

Довідка. Varus – національна мережа супермаркетів, що представлена на ринку продуктового рітейлу України компанією «Омега». Перший магазин мережі відкрився у 2003 році у Дніпрі, наразі загальна кількість – 103 супермаркети у різних містах України.

Мережа Varus першою запровадила формат To Go. Він розрахований на клієнтів, які бажають зробити швидкі покупки, придбати готові страви, взяти хот-доги та напої з собою, а також перекусити та випити чаю, кави чи соку-фреш прямо в магазині.


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку