MustHave презентував нову весняну колекцію-2018

MustHave презентував нову весняну колекцію-2018

08.02.2018 12:31
  641
rau

8 лютого український мас-маркет MustHave презентував нову весняну колекцію жіночого одягу, присвячену життю, любові та красі.

Весна – це пробудження, світло, кольори та квіти. Ми починаємо мріяти про цю пору року одразу після новорічних свят, старанно рахуючи дні до березня. Крім того, щоразу ми чекаємо її з якимось незбагненним трепетом, ніби вона прийде вперше і вперше наповнить увесь світ теплом.

Бренд вирішив не зволікати із запуском весняної лінії одягу (адже весна, перш за все, пробуджується всередині нас) та вже в лютому потішив українських дівчат оригінальною новою колекцією. Нова колекція MustHave стала своєрідною одою прийдешній весні та кожній дівчині на світі, яка після довгої холодної зими розцвітає, відкривається та чарує своєю ніжністю й жіночністю. Відповідно у новій колекції бренда представлені найрізноманітніші моделі для кожної весняної події, а також відтінки та принти.

М`який блакитний і глибокий синій, насичений червоний і цукерковий рожевий, трав’яний зелений і сонячний жовтий, великі оригінальні квіти та листя монстери, невагома пудра та грайливий горошок – MustHave пропонує вибір, адже весна – особлива пора року, багата та мінлива. Серед нових моделей – жакети, штани, блузки, сорочки, спідниці, шорти та, звісно ж, незмінна любов першого українського мас-маркету – сукні, які створені для весни, настрою та посмішок.

«Щоразу, продумуючи нову колекцію, ми дуже хочемо, щоб наші моделі надихали дівчат, стали для них історією, спогадом і моментом щастя. Тож нехай ваша весна буде блакитним небом, яскравими квітами, сонцем і красивим одягом MustHave», – коментують засновниці бренду Анна Коваленко та Анастасія Дзюба.

Перше оновлення весняної колекції вже можна придбати у всіх магазинах і шоу-румах MustHave у Києві, Одесі, Харкові та Львові, а також в інтернет-магазині musthave.ua.


До останніх новин До популярних новин Підписатись на TG канал

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Стен Крупник, Consulting4Retail: Цифрова трансформація – найефективніший спосіб оптимізації бізнес-процесів та підвищення рівня задоволеності клієнтів

Стен Крупник, Consulting4Retail: Цифрова трансформація – найефективніший спосіб оптимізації бізнес-процесів та підвищення рівня задоволеності клієнтів

Стен Крупник, головний директор з комерції та реклами компанії Consulting4Retail, яка понад 10 років займається цифровою...
time icon  
  228
Усі новини ринку