Metro Україна впроваджує екологічні зміни для зниження впливу на клімат

Metro Україна впроваджує екологічні зміни для зниження впливу на клімат

28.07.2023 01:10
  763
Дарія Осіїк

Metro Україна замінила дизельні навантажувачі на електричні в п’яти торговельних центрах в Одесі, Києві та Львові, а найближчим часом їх замінять ще у двох ТЦ у Києві та Івано-Франківську.

До 2027 року Metro планує повністю оновити всі навантажувачі й перейти на 100% використання електричних моделей. 

Зважаючи на загрозу глобального потепління, Metro визначила одним зі своїх пріоритетів скорочення викидів парникових газів на 37,5% до 2035 року порівняно з рівнем 2020 року. Для досягнення цієї амбітної мети компанія зосереджує зусилля на кількох ключових секторах: заміна холодоагентів в холодильних системах, заміна транспорту, енергоефективність та робота з постачальниками. Ці ініціативи допоможуть зменшити негативний вплив на довкілля та створити більш екологічно чисті громади.

Окрім заміни навантажувачів, Metro також здійснила перехід на LED освітлення у всіх торгових центрах України, за винятком тих, що розташовані на окупованих територіях. Це значно поліпшило якість освітлення для співробітників та клієнтів, а також дозволило знизити споживання електроенергії на 30%. Такий крок зменшує навантаження на енергосистему України, інфраструктура якої страждає внаслідок ракетних обстрілів. Компанія вирішила відмовитись від традиційних люмінесцентних ламп ще й через ртуть у їхньому складі. Старі лампи утилізували, щоб уникнути забруднення навколишнього середовища.

Раніше цього місяця компанія першою в Україні серед рітейлерів встановила у своєму ТЦ на Теремках охолоджувальну систему на основі природного холодоагенту CO2 (R744). Cистема значно збільшує енергозаощадження та не сприяє глобальному потеплінню.

“Ми продовжуємо спрямовувати максимум зусиль на захист навколишнього середовища та боротьбу зі змінами клімату, попри воєнний стан у країні, адже турбота про нашу планета – це турбота про майбутнє наших дітей. Останні ініціативи Metro з заміни навантажувачів і холодоагентів на екологічніші та переходу на LED освітлення мають на меті створення зеленого та екологічно чистого бізнесу, який сприятиме сталому розвитку не тільки нашої компанії, а й громад в Україні”, – коментує генеральна директорка Metro Україна Олена Вдовиченко.

Довідка. Metro Україна вийшла на український ринок у 2003 році. Наразі компанія управляє 23-ма класичними центрами оптової торгівлі Metro Cash & Carry у Києві, Дніпрі, Одесі, Харкові, Львові, Кривому Розі, Полтаві, Вінниці, Запоріжжі, Чернівцях, Миколаєві, Рівному, Івано-Франківську та Житомирі, та 3-ма магазинами смарт-формату у Тернополі, Луцьку та Чернігові. За понад 19 років діяльності в Україні Metro Cash & Carry інвестувала в національну економіку понад 600 млн євро. Обсяг продажів компанії Metro Україна за 2021/2022 фінансовий рік (жовтень 2021 р. – вересень 2022 р.) склав 730 млн євро. Metro Україна входить до складу Metro. Більше інформації: www.metro.ua 


До останніх новин До популярних новин Підписатись на TG канал

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку