
THRASH!ТРАШ! святкує 9 років на ринку та дарує святкові знижки з 15 вересня по 12 жовтня


Українська мережа супермаркетів TA-DA! здобула перемогу під час щорічної національної премії PrivateLabel&FMCG Master-2025, що відбулася 4-5 вересня.
Захід зібрав понад 700 представників ритейлу, дистриб’юторів, виробників і експертів ринку, які обговорювали тренди розвитку приватних торгових марок та ефективні стратегії залучення споживачів.
Перемога TA-DA! у номінації «Вибір споживача» від PrivateLabel-2025 стала підтвердженням ефективності стратегії компанії та високого попиту на власні торгові марки серед покупців. Це підкріплюється ключовими результатами:
“Наша стратегія проста і водночас ефективна: продовжувати інвестувати у розвиток ВТМ, посилювати довіру до мережевого бренду і розвивати категорії, де попит зростає найшвидше. Саме так ми створюємо конкурентну перевагу TA-DA! на ринку ритейлу”, – коментує категорійний менеджер TA-DA! Альона Градович.
Ці результати свідчать, що правильний підхід і вміння балансувати між доступною ціною та високою якістю дозволяє приватним брендам бути на одному рівні з відомими виробниками.
Довідка. TA-DA! — українська мережа супермаркетів формату one dollar store з додатковими сервісами: кав’ярні, фітнес-студії та дитячі простори. Мережа налічує 63 супермаркети у 28 містах 10 областей України загальною площею 36 000 кв. м. Компанія швидко розвивається — за 2022-2025 роки мережа зросла з 29 до 60 точок. У TA-DA! працює понад 500 співробітників, асортимент складає 25 000 SKU, а щомісячна відвідуваність досягає 600 тис. покупців. Власна торгова марка TA-DA! представлена також у мережах Сільпо та Делікат.