
Ролики тижня: Moyo, Uklon, Сільпо, Файно Маркет, Comfy


Цьогоріч Varus продовжує активно підтримувати українських захисників, залучаючи до благодійних ініціатив не лише власне виробництво, а й нових постачальників. У межах проєкту «Мчимо до перемоги разом з любов’ю до постачальників» кожен клієнт мережі супермаркетів Varus може долучитися до підтримки української армії, обираючи спеціально марковані товари, з яких частина коштів спрямовується на закупівлю автомобілів для Збройних сил України.
Усі товари, які беруть участь у проєкті, позначені спеціальними цінниками, що дозволяють покупцям швидко знаходити продукцію для підтримки українських військових. Кожна покупка — це важливий внесок у спільну справу: 1 гривня з придбаної одиниці товару скеровується на закупівлю автівок для ЗСУ.
Важливим аспектом проєкту є залучення як нових постачальників, так і підтримка наявних протягом року. Varus активно співпрацює з усіма партнерами, аби розширити асортимент благодійних товарів і залучити більше компаній до соціально важливих ініціатив. Це сприяє не лише розвитку і зростанню бізнесу, а й зміцненню взаємодії між різними компаніями заради досягнення спільної мети — допомоги українським захисникам.
Особливу увагу у проєкті приділено власному виробництву та власним торговим маркам (ВТМ). Завдяки участі в акції пекарів Varus створено унікальні благодійні пряники ВТМ з принтом «ГеройCar» і пончики полуничні в глазурі у формі серця «Love Is». Ці вироби стали символом незламності та самовідданості, адже купівля кожного з них — це не лише задоволення від смачної продукції, а й підтримка наших військових. Окрім цього, до промоакції долучено такі популярні товари, як торт «Фісташка з лохиною», торт «Червоний оксамит» від студії виробництва солодощів «Нонпарель», морозиво «Факел» з ріжком і згущеним молоком, а також морський коктейль від торгової марки «Веладіс».
«Ми не просто ведемо бізнес, а й активно допомагаємо там, де це найбільше потрібно, зокрема підтримуємо воїнів ЗСУ. Вдячні нашим нинішнім партнерам за постійне сприяння в організації доброчинної справи та залюбки пропонуємо новим учасникам приєднатися до благодійних ініціатив разом з Varus. Спільними зусиллями ми можемо зробити більше для тих, хто захищає наш мир і спокій», — зазначає Анна Луганська, директорка з маркетингу Varus.
Проєкт «Мчимо до перемоги разом з любов’ю до постачальників» триває, і Varus запрошує нових учасників долучитися до цієї ініціативи. Адже співпраця бізнесу та усвідомлений підхід споживачів роблять кожен внесок частиною великої справи, що наближає нашу бажану перемогу.
Довідка. Varus — національна мережа супермаркетів, що представлена на ринку продуктового ритейлу України компанією «Омега». Перший магазин мережі відкрився у 2003 році у Дніпрі, наразі загальна кількість — 112 супермаркетів у різних містах України та DarkStore у Києві. Мережа Varus працює в кількох форматах: класичні супермаркети, магазини To Go і сервіс усвідомлених покупок Varus.ua.