
Результати роботи мережі Еva у І півріччі 2025-го: 29 нових магазинів, 14,8 млрд грн доходу, 2,5 млрд грн податків, 800 млн грн інвестицій


До дня народження онлайн-маркету Maudau брендована кампанія охопила YouTube-стрім із гнізда лелек у Пирятинському парку. Ключовий візуальний образ кампанії — лелеки, які приносять не немовлят, а «вау-посилки» з подарунками, знижками й сюрпризами від Maudau. Ця ідея покладена в основу серії комунікацій в онлайні та соціальних мережах.
Одним із каналів стало брендоване гніздо справжніх лелек — відомого на всю Україну Грицька, трансляція з гнізда якого вже третій рік поспіль ведеться на YouTube із Національного природного парку «Пирятинський», що на Полтавщині. Цього року у стрімі з’явився новий персонаж — лелека Грицик, який, імовірно, є наступником Грицька. Гніздо нині населяє його родина: дорослі птахи та цьогорічні пташенята, які вже готуються до великого відльоту в теплі краї.
«Ми вирішили розгорнути креатив із лелеками ширше і одним з елементів стала колаборація з трансляцією, яка давно надихає українців. У серпні — сезон, коли пташенята вже вчаться літати, тож не завжди перебувають у гнізді. Це ми й використали у віжуалі банеру: якщо нас немає в гнізді — значить, ми розносимо подарунки», — коментують в маркетплейсі Maudau.
Кампанія приурочена до дня народження онлайн-маркету й триватиме два тижні. Протягом цього періоду Maudau обіцяє до -60% знижок у каталозі товарів.
У трансляції з гнізда, що доступна на партнерському YouTube каналі, можна й надалі спостерігати за життям птахів. Лелека — один із давніх символів України, а гніздо в селі Леляки стало справжнім медійним феноменом і об’єктом наукових досліджень студентів КНУ ім. Тараса Шевченка.