Мережа MasterZoo закликала українців не забувати про подарунки для домашніх улюбленців
У свої різдвяній рекламній кампанії національна мережа зоомаркетів вийшла з одним ключовим повідомленням: ваші домашні улюбленці теж чекають на подарунки. Креатив для бренду створила агенція Taktika.
Як креативний хід знайшли рішення у форматі колядок, щедрівок та засівалок. Вони є давньою українською традицією, тож вирішили уявити, як би колядували пухнасті особистості. А щоб передати різні характери та голоси персонажів, попрацювали з дикторами з різних міст України.
У роликах продовжили попередній стиль анімації, що вже асоціюється з MasterZoo. Героїв показали колядниками, що стукають у двері крізь екрани. У самі колядки додали в цікавій формі головне повідомлення. Намагалися підкреслити особистість кожного персонажа і додати кожному свої фішки: харківське “тю”, загадковість кота-розвідника і щирість пса з Верховини.
“Ми в MasterZoo віримо, що кожен улюбленець — це особистість. Тому закликаємо ставитися до них відповідно та вітати з усіма “людськими святами” — звичайно, і з новорічними також. Впевнені, що всі ми будемо трошки щасливішими, якщо коти, собаки, хом’яки та павуки теж знайдуть щось приємне під ялинкою”, — розповідає про кампанію керівник департаменту розвитку бренду MasterZoo Олексій Кокшаров.
Щоб адаптувати креатив під аудіо в торгівельних центрах, на радіо і в самих магазинах Masterzoo розробили аудіоформати роликів. Тому почути можна і щедрівку морської свинки з Одеси, і засівалку кролиці з Києва, і колядку кішки з Хмельницького.