
44% звернень без людини: як Varus досягає прориву в AI-підтримці клієнтів


В мережі мультимаркетів Аврора — літо зі смаком пригод. З червня по серпень діє акція “ЛІТОмандри” зі знижками на тематичні товари, які допоможуть організувати цікаве та активне дозвілля для дорослих і дітей.
Протягом всього літнього сезону на покупців мережі Аврора чекають ПЛЯЖОмандри, ДАЧНІмандри, ІГРОмандри, СМАКОмандри та ПІКНІКмандри — акції та розпродажі на товари, які надихнуть на цікаві ідеї для прогулянок та відпочинку.
Мережа Аврора щотижня у своїх соцмережах публікує корисні підказки — підбірки товарів і лайфхаки для кожного виду ЛІТОмандрів. Усе для того, аби кожен зміг легко організувати мандрівку тут і зараз — не виїжджаючи далеко, але отримуючи максимум задоволення від моменту.
До літніх мандрівок в Аврора також долучилися відомі блогери та коміки, які діляться своїми ідеями літнього дозвілля. До прикладу, Марк Куцевалов організував випадковим перехожим пікнік посеред міста з товарами з Аврора. Попереду на вас ще чекає багато атмосферних історій та емоцій з ЛІТОмандрами.
“ЛІТОмандри — це про настрій. Наша команда працює, щоб ваш літній відпочинок був більш безтурботним. Захоплюючою мандрівкою може стати прогулянка в парку біля дому, ранкова кава на балконі, сімейний вечір за настільними іграми, пікнік біля річки чи поїздка на дачу за сезонним урожаєм”, — коментує Уляна Шевченко, керівниця відділу маркетингових комунікацій мережі мультимаркетів Аврора.
ЛІТОмандри у розпалі, тож час вирушати назустріч пригодам. Слідкуйте за оновленнями на сторінках у соцмережах Аврора і ловіть нові ідеї щотижня.
Довідка. Аврора — українська група компаній з прямими іноземними інвестиціями від фонду Horizon Capital. Мережа мультимаркетів «Аврора» динамічно розвивається та розширюється як в Україні, так і за кордоном, налічуючи понад 1 700 магазинів на території України та понад 45 магазинів у Румунії.