
Comfy приєднався до мапи безбар’єрності ЛУН


Мобільний застосунок ATB Arena, який розроблений спеціально для однойменної акції продуктової мережі “АТБ”, досяг приголомшливого рекорду – 1 400 000 завантажень за місяць.
Нагадуємо, 1 вересня лідер українського рітейлу запустив гейміфіковану акцію з доповненою реальністю (AR), в межах якої покупцям пропонують унікальну картку з супергероями. Акція проходить у 1100 магазинах. Вже 03.09 ATB Arena очолив рейтинг мобільних застосунків в Україні, залишаючись у топі по сьогоднішній день. Понад 20 тисяч користувачів, діти і дорослі, залишили позитивні відгуки і поставили найвищі оцінки мобільній грі у App Store і Play Market. Найбільша продуктова мережа України продовжує традицію сміливих маркетингових рішень, впроваджуючи інноваційні digital-технології у комунікації зі своєю аудиторією.
“Формування нових купівельних трендів, впровадження сучасних інноваційних рішень і додаткових клієнтських сервісів є невід’ємною частиною стратегії нашого розвитку. Ми системно підходимо до питань, які важливі і затребувані більш ніж чотирьом мільйонам наших покупців. Програма лояльності з доповненою реальністю “ATB Arena” – не перший проєкт, який ми реалізуємо спільно з агентством Art Nation Loyalty останнім часом. Безумовно, здійснення такого проєкту додасть додаткових переваг і користі всім нашим клієнтам”, – підкреслює голова Ради директорів, генеральний директор корпорації “АТБ” Борис Марков.
Як запустити гру?
Щоб запустити гру, потрібно “оживити” спеціальну картку. Її можна отримати за 99 копійок в магазині мережі “АТБ” за кожні 99 гривень в чеку. Колекція складається із 34 унікальних карток. Завдання гравця — зібрати власну команду супергероїв, яка буде боротися проти сили зла. Встановивши застосунок, користувач “оживляє” свого супергероя і починає віртуальний бій. Завдяки технології AR битва набуває реалістичності, захоплює і підсилює занурення в гру.
У чому секрет успіху акції?
ATB Arena — це не просто мобільний застосунок. Користувачам пропонують повноцінну цікаву гру, яка містить більше ніж 500 ігрових рівнів. Такий колосальний успіх акції й застосунку пояснюється тим, що вони відповідають актуальним трендам. Сучасний споживач більш активно залучається, якщо йому пропонують інтерактивний контент. Гра, колекціонування та wow-ефект від доповненої реальності стали ключовими факторами успіху акції серед клієнтів “АТБ”. Крім того, сприятливою умовою для старту акції стала загальносвітова популярність мобільних ігор і наростальний тренд на доповнену реальність. ATB Arena — своєчасна й актуальну відповідь рітейлера на очікування сучасного споживача.
Гейміфікована акція “ATB Arena” була розроблена спільно з агентством Art Nation Loyalty. Акція триватиме по 13 жовтня, тож долучитися до гри може кожний охочий, здійснивши попередньо покупки у магазині мережі “АТБ”.
Корпорація «АТБ» – об’єднання великих українських компаній, що здійснюють свою діяльність в таких сферах бізнесу, як управління активами, роздрібна торгівля, виробництво і продаж продуктів харчування. До складу корпорації входить роздрібна компанія «АТБ-маркет», кондитерська фабрика «Квітень», м’ясна фабрика «Фаворит Плюс». Флагманом бізнесу корпорації є торговельна мережа «АТБ».
Станом на 29 вересня 2020 року торговельна мережа «АТБ» налічує 1159 магазинів, в 24 областях, 298 населених пунктах України.