
Mobile-first Award 2025: перша премія мобільних застосунків в Україні


Сезонні тренди дедалі більше впливають на вибір у сегменті швидкого харчування. Тож у відповідь на підвищений інтерес своїх клієнтів до легших і свіжіших рішень KFC представляє нову лінійку Фреш Кранч — літню пропозицію, яка поєднує фірмову курку зі смаками, що резонують зі споживчими очікуваннями в теплий сезон.
В основі кожної позиції лінійки — класична курка KFC в оригінальній і гострій паніровці, доповнена свіжим огірком, міксом салатів та новим «делікатним йогуртовим» соусом з додаванням кропу та часнику.
До пропозиції входять шість позицій: Фреш Кранч Біггер, Фреш Кранч Бургер, Фреш Кранч Боксмайстер, Фреш Кранч Твістер, Фреш Чікен Салат, Фреш Салат.
Запуск оновлень меню є частиною довгострокової продуктової стратегії KFC, яка базується на постійній аналітиці споживчих інсайтів, роботі з культурним контекстом і локальними смаками. Це дозволяє бренду не просто відповідати очікуванням аудиторії, а формувати їх, підтримуючи лідерство в категорії fast casual.
Скуштувати Фреш Кранч можна вже з 16 червня в усіх закладах мережі KFC.