KFC інвестує в розвиток креативних ідей майбутнього

KFC інвестує в розвиток креативних ідей майбутнього

1 день тому
  44
rau

KFC Ukraine цього року підтримує 19-й Український студентський фестиваль реклами, який в 2024 році відсвяткував своє 20-річчя.

Команда KFC завжди відкрита для молоді та активно підтримує її ініціативи на шляху професійного розвитку та зростання. Саме тому участь у найбільшому в Україні конкурсі студентських рекламних проєктів компанія вважає своїм необхідним кроком у розвиток молодих талантів у сфері маркетингових комунікацій майбутнього.

«Студенти та молодь – наша ключова аудиторія. Нам важливо досліджувати їхні поведінкові звички, інтереси та вподобання. Попри довгу історію бренду, ми завжди орієнтуємося на сучасну комунікацію – від ідеї до реалізації. Бажаємо учасникам фестивалю натхнення, нестандартних рішень і креативності. Не стримуйте себе ані в рекламі, ані в житті!» – зазначила СЕО ТОВ “Тесті Фуд” та франчайзі KFC в Україні Аліна Кіптик.

В рамках фестивалю компанія отримала змогу запропонувати учасникам власне завдання: розробити маркетингово-комунікаційну кампанію для бренду KFC із залученням покоління зумерів. Найкращі проєкти отримають відзнаки та нагороди.

Довідка. KFC працює в Україні з  2012 року, а з січня 2022 року компанія відкрила 21 новий ресторан і розширила меню, продовжуючи радувати клієнтів фірмовим рецептом курки. Наразі українська мережа налічує 64 ресторани. В Україні бренд розвивають три партнери-франчайзі компанії – ТОВ «Глобальна ресторанна група – Україна», ТОВ «Тесті Фуд», а також ТОВ «ДТС-Харків».


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку