
20% мерчантів користуються новою послугою маркетплейсу – доставляють замовлення в точки видачі Алло


Надихаючись своїми клієнтами, вже півстоліття бренд створює свої легендарні моделі та передбачає майбутні тренди. Tumi святкуватиме свій 50-річний ювілей впродовж усього року, презентуючи нові вражаючі продукти та кампанії за участі глобальних амбасадорів і прихильників бренду.
Міжнародний бренд товарів для подорожей та стильного життя Tumi розпочинає ювілейну кампанію «Працюємо для вас з 1975 року», присвячену 50-річчю бренду.
Кампанія бренду, створена відомим лайфстайл-фотографом Крістофером Андерсоном та режисером Нім Кьонг Раном, досліджує особливі зв’язки між людьми та їх улюбленими речами від Tumi. Це своєрідне вікно в життя клієнтів компанії, що розповідає про універсальність багажу та рюкзаків бренду, розкриваючи їх переваги у динамічних сценах. Відео, зняте у Лісабоні, знайомить нас із різноманітними персонажами з не менш різноманітними стилями життя, які обирають знакові колекції Tumi, зокрема Alpha, Voyageur та 19 Degree, – тобто обирають речі «поза часом», які за стільки років стали візитівкою бренду.
«На честь нашого золотого ювілею ми хотіли віддати шану основним колекціям, що були створені з метою поліпшити переміщення наших клієнтів й стали наріжним каменем бренду, – розповів креативний директор компанії Віктор Санц. – Ця знакова дата – ода майбутньому й водночас – символ того, що наші клієнти цінують у нашій роботі вже понад 50 років: довговічність, легкість, функціональність та естетику. Ми продовжимо розвиватися та впроваджувати інновації, формуючи нові тренди дизайну товарів для подорожей і стильного життя».
У фільмі фігурують найбільш знакові та популярні продукти бренду – сумка Alpha International Dual Access Carry-On і рюкзак Voyageur Celina, що втілюють характерне для Tumi поєднання функціональності, довговічності та вишуканого дизайну. Сумка Alpha International Dual Access Carry-On має продуманий інтер’єр і характеризується легким доступом до речей, що робить її ідеальною для тих, хто часто подорожує. А рюкзак Voyageur Celina поєднує в собі естетику і високу практичність, тож ідеально підходить як для щоденного використання, так і в якості стильного супутника у мандрах.
Tumi створює преміальні товари, покликані зробити подорожі та повсякденне життя більш комфортними. Маючи мережу в понад 300 магазинів у великих містах і туристичних центрах по всій планеті, Tumi продовжує розширювати свій вплив, пропонуючи продукцію преміум-класу постійно зростаючій спільноті мандрівників і кріейторів.
«Впродовж 50 років Tumi вивчає потреби клієнтів і створює товари, які змінюють їхній досвід подорожей та покращують їх якість, – зазначає президент команії Ендрю Доусон. – Незалежно від того, йдеться про одноденну поїздку містом чи навколосвітній переліт, прагнемо зробити кожну подорож досконалою. Наша сила – це наші люди; підприємливі та захоплені тим, що робимо. Ми постійно працюємо над інноваціями – від створення сучасних матеріалів до розробки функціональних деталей. Й усе це – із думкою про клієнтів. Цей ювілей не лише знаменує наші досягнення, а й визначає вектори подальшого розвитку бренду на наступні 50 років і далі».
З 1975 року Tumi створює лакшері-товари світового класу для бізнесу, подорожей і спортивних змагань, покликані покращити та спростити всі аспекти переміщень і зробити їх стильними. Поєднуючи бездоганну функціональність із сучасними впровадженнями, компанія прагне розширювати можливості подорожей й ставати надійним партнером для тих, хто прагне руху.