Arricano – фіналіст ICSC Solal Marketing Awards-2017

Arricano – фіналіст ICSC Solal Marketing Awards-2017

16.05.2017 11:02
  855
rau

Arricano з проектом B2B UPGRADE by Arricano увійшла в шорт-лист фіналістів конкурсу ICSC Solal Marketing Awards-2017.

Конкурс проводить International Council of Shopping Centers – перша в світі глобальна асоціація торгових центрів, що об’єднує девелоперів, компанії, що керують, спеціалістів з маркетингу, інвесторів, рітейлерів, чиновників і наукових співробітників з 90 країн, у якій представлено понад 60 000 партнерів.

Щорічно для узагальнення кращих світових практик у комерційній нерухомості, для демонстрації найкращого досвіду гравців світового ринку та визнання кращих досягнень в галузі International Council of Shopping Centers проводить ICSC European Awards. Одна з найпрестижніших премій ICSC у сфері маркетингу торговельних центрів Європи і Південної Африки – ICSC Solal Marketing Awards.

Михайло Меркулов, CEO Arricano, зазначає значимість участі в престижному конкурсі для компанії і для України в цілому. «Ми пишаємося тим, що стали фіналістами ICSC Solal Marketing Awards – 2017. Arricano – один з п’яти претендентів на перемогу в категорії B2B серед потужних гравців світового ринку. Це почесно – бути в числі тих, хто демонструє кращі кейси в світі і представляє рівень розвитку комерційної нерухомості країни».

У шорт-лист на ICSC Solal Marketing Awards-2017 були відібрані понад 100 номінантів з 20 країн з конкурсними роботами у 8 номінаціях: Brand Awareness&(Re)Positioning, Business-To-Business, Corporate Social Responsibility, Customer Services, Emerginng Technology, Footfall Activation, Grand Opening\Expansion\Refurbishment, Sales Activation.

У шорт-листі в номінації Business 2 Business представлені кейси з України, Туреччини, Португалії та Німеччини, в яких оцінювалася оригінальність ідеї проекту, економічний ефект та вплив на формування партнерських відносин з бізнес-аудиторією.

Наталія Дмитренко, директор з маркетингу компанії Arricano, розповідає, що рішення про участь у ICSC Solal Marketing Awards-2017 з кейсом «Освітній проект для орендарів B2B UPGRADE by Arricano» було прийнято, оскільки цей проект несе нову культуру відносин між девелопером і рітейлером, що впливає на розвиток галузі комерційної нерухомості в Україні: «Проект B2B UPGRADE by Arricano, якому вже більше року, отримав багато позитивних відгуків від ринку. Це означає, що така інноваційна практика може бути використана гравцями не тільки українського ринку торгової нерухомості, але і зарубіжними гравцями. І не тільки в торговельній нерухомості». Партнером проекту компанії стала мережа кінотеатрів Multiplex, для якої розвиваючі проекти є пріоритетними в партнерських програмах. Анастасія Давидова, директор з маркетингу мережі кінотеатрів Multiplex зазначає: «Проект Arricano спрямований, в першу чергу, на розвиток якісного сервісу. Чим більше щасливих клієнтів у компанії, тим вона більш успішна на ринку і тим більше стрімко розвивається».

Переможці будуть оголошені 7-8 червня 2017 року на ICSC Європейської конференції по маркетингу (Відень, Австрія).

ТРЦ Фабрика – фіналіст престижного конкурсу ICSC Solal Marketing Awards


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Metro Україна доєдналась до масштабного проєкту зі збору використаних батарейок різних типів за ініціативи “Батарейки, здавайтеся!”

Metro Україна доєдналась до масштабного проєкту зі збору використаних батарейок різних типів за ініціативи “Батарейки, здавайтеся!”

 У кожному торговельному центрі незабаром з’являться спеціальні контейнери. Компанії, що є власником бренду...
time icon  
  16
Усі новини ринку