
Фільми у форматі ScreenX повернулися до кінотеатру Multiplex в ТРЦ Retroville


Навесні 2023 року маркування Nutri-Score з’явиться на 60 продуктах власних торгових марок Fozzy Group: «Премія», «Повна Чаша», Feels Good. Нова кольорова етикетка буде нанесена спочатку на делікатесну рибу, овочеву консервацію, снеки, морозиво, варення, джеми та деякі інші продукти.
Упродовж наступного року етикетка Nutri-Score буде на всіх харчових продуктах вказаних торгових марок. Впровадження Nutri-Score дозволить клієнтам мереж групи компаній, до якої входять бренди Сільпо, Фора, Thrash! Траш!, Fozze C&C, Le Silpo тощо наочно порівняти поживну цінність продуктів, обрати найбільш здоровий продукт та зберегти свій час.
Nutri-Score — система кольорового маркування, яка допомагає порівняти показники поживної цінності продуктів однієї категорії. Товари маркуються на лицевій стороні пакування.
Система маркування зображена у вигляді 5-колірної шкали: від темно-зеленого до червоного кольору. Кольори пов’язані з літерами від А до Е. Позначка «А» відповідає продуктам з кращою поживною цінністю, а «Е» отримують продукти, поживна цінність яких нижча. Таке кольорове маркування допоможе одразу визначити продукти, які можна їсти регулярно (зелений колір), а які менше підходять для збалансованого харчування та щоденного раціону (червоний колір). Nutri-Score завжди розраховується на 100 г (100 мл) харчового продукту.
Науково обґрунтована система маркування поживної цінності для продуктів Nutri-Score була створена агентством охорони здоров’я Santé Publique France та затверджена урядом Франції у березні 2017 р. Також її використовують у Німеччині, Швейцарії, Бельгії, Люксембурзі, Нідерландах та Іспанії. Ще низка країн в процесі її запровадження.