Fight for Love: благодійна колаборація FROLOV ❤SOVA присвячена боротьбі за любов і життя

Fight for Love: благодійна колаборація FROLOV ❤SOVA присвячена боротьбі за любов і життя

05.02.2019 01:11
  297
rau

На Ukrainian Fashion Week бренди SOVA і Фролов представлять унікальну колекцію прикрас For Love. Ця колаборація — приклад соціальної відповідальності fashion-брендів, які піднімають проблему боротьби зі СНІДом в Україні.

Натхненням для колекції стала яскрава життя і творчість Фредді Меркьюрі, який помер від СНІДу.

“Соціально-значуща колаборація наповнює творчу співпрацю брендів більш глибоким змістом і це неймовірно надихає! У процесі підготовки колекції ми дізналися про те, як застаріли наші знання про ВІЛ і як важливо розповісти, що з цим діагнозом можна прожити довге життя і подарувати здорове життя дитині. І дуже знаково, що колекція For Love приурочена до 14 лютого, період тотальної любові, як кращий подарунок дорогій людині. Прикраси унісекс і трансформери, які не обмежують вас у способах комбінацій і варіантах використання. Ми відчайдушно боролися за ідею, колекцію і любов! А ви з нами? “- каже Анна Коваль, маркетинг директор SOVA.

Я завжди говорю про те, що FROLOV — це не тільки одяг, — підкреслює дизайнер колекції Іван Фролов. — Кожна річ має серце, а кожним показом, кожною новою колекцією ми акцентуємо увагу на тій чи іншій соціальній проблемі. Створюючи ці прикраси я думав про те, що кожна закохана пара може обрати свій код зв’язку: каблучка і сережка чи підвіс і браслет, або будь-яка інша комбінація як альтернатива стандартним обручкам. Колекція прикрас була створена з любов’ю, для любові та заради любові в усіх її проявах.

Як бренд, який досліджує та експлуатує тему сексуальності у своїй творчості, ми відчуваємо відповідальність за це. Для нас є важливим питання культури та безпеки сексу.

Завдяки ініціативі “100% LIFE” ми разом з командою SOVA починаємо Fight For Love. Ця колаборація дає не тільки можливість закупити додаткове безкоштовне тестування для фонду. У першу чергу це можливість привернути якомога більше уваги до епідемії ВІЛ в Україні, яку можливо і потрібно зупинити, виховуючи відповідальне ставлення до свого здоров’я, а також до здоров’я оточуючих.

Окрім того, у нас є можливість донести, що на сьогоднішній день з ВІЛ можливе життя на повну”

Частина коштів від продажу колекції будуть спрямовані на закупівлю швидких тестів на ВІЛ.

“Сьогодні в Україні з ВІЛ живуть понад 320 тисяч людей. При цьому кожна друга ВІЛ-позитивна людина ще не знає про свій статус. Знаючи це, щоб ви зробили? Спробували б змінити ситуацію? Для нас, як найбільшої пацієнтської організації в Україні, відповідь очевидна — кожен день ми ведемо боротьбу за найважливіше: боротьбу за здоров’я, боротьбу за повноцінне життя, боротьбу за любов без кордонів і забобонів. І у вас є шанс приєднатися до цієї битви! Незрівнянні Ваня Фролов і ювелірний дім SOVA створили колекцію, яка не тільки зачаровує своєю красою і багатовекторністю, а й виконує важливу місію. Частина коштів, отриманих від продажу піде на закупівлю швидких тест-систем, які дозволяють вчасно діагностувати хворобу і почати лікування. Купуючи ці прикраси, ви приєднаєтеся до нашої боротьби за життя, до нашої боротьби за любов”, — відзначає Анастасія Дєєва, виконавчий директор БО “100% життя”.

У колекцію увійшло 7 прикрас: 1 браслет з червоною, чорною ниткою, 2 види сережок, 3 види кілець і підвіс. Кожна прикраса трансформується в нове, так кільце можна носити у вигляді сережки, підвісу на шиї або інтегрувати в браслет.

Довідка: SOVA, jewelry house — це ювелірний бренд, який не тільки відповідає світовим тенденціям, але і створює їх, будучи трендсеттером на українському ринку. З мережею з 20 магазинів по всій Україні і он-лайн магазином.


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Раз на тиждень

ми будемо відправляти Вам 

найцікавіші новини тижня


Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Володимир Коршак, Соловейко.Медіа: Як використання аудіо та відео супроводу в ритейлі впливає на поведінку покупців

Володимир Коршак, Соловейко.Медіа: Як використання аудіо та відео супроводу в ритейлі впливає на поведінку покупців

Засновник Соловейко.Медіа Володимир Коршак під час свого виступу на RAU EXPO 2024 розповів про ефективність аудіо та відео...
time icon  
  75
Усі новини ринку