Лінія магазинів EVA вдруге перемогла у профільній номінації конкурсу «Вибір року»

Лінія магазинів EVA вдруге перемогла у профільній номінації конкурсу «Вибір року»

11.12.2019 02:11
  511
rau

Національна мережа Лінія магазинів EVA стала переможцем конкурсу «Вибір року» у номінації «Магазини краси та здоров’я». Методика визначення товарів та послуг №1 розроблена компанією Fеstivals International (USA). Всеукраїнське дослідження споживчих вподобань проводить міжнародна маркетингова компанія Ipsos в Україні.

Лінія магазинів EVA отримала нагороду «Вибір року 2019» в номінації «Магазини краси та здоров’я року». Компанія вже другий рік поспіль перемагає у профільній номінації конкурсу.

Міжнародний фестиваль-конкурс «Вибір року» – щорічна премія, яка визначає найкращі товари та послуги за рейтингом споживчих вподобань. Методика визначення товарів та послуг №1 розроблена компанією Fеstivals International (USA). Всеукраїнське дослідження споживчих вподобань проводить міжнародна маркетингова компанія Ipsos в Україні.

При формуванні переможного балу також враховувалось опитування представників професійної спільноти, а також високого журі. До складу експертного журі входили понад 90 учасників, що представляють бізнес- та інтернет-асоціації, профспілки, спілки, органи державної влади, медіа та рекламну спільноту.

«Перемога у конкурсі «Вибір року» дуже важлива для нас. Адже це об’єктивне свідчення високої оцінки наших споживачів та експертної спільноти. Ми отримуємо нагороду вже вдруге і докладемо максимум зусиль, щоб зберегти високий рівень довіри клієнтів до нас», – говорить виконавча директорка мережі Ольга Шевченко.

Нагадаємо, у листопаді 2019 Лінія магазинів EVA перемогла у двох номінаціях галузевої B2B премії Best Retail Project. Нагороду «Retail-прорив року» EVA отримала як мережа з найбільш динамічним розвитком та найбільшою кількістю відкритих магазинів за рік: з вересня 2018-го по вересень 2019-го року було відкрито 175 магазинів. Другу нагороду у номінації «Велике серце» компанії було вручено за благодійний проєкт «Orange Days», мета якого – допомога передчасно народженим малюкам.

Довідка. Лінія магазинів EVA – найбільша національна мережа магазинів краси та здоров’я, що пропонує широкий асортимент товарів декоративної косметики, парфумерії, товари по догляду за обличчям та тілом, біжутерію, аксесуари, побутові товари, а також товари по догляду за малюками. Понад 6 мільйонів осіб є користувачами програми лояльності EVA МОЗАЇКА.

Наприкінці 2018 року Лінію магазинів EVA визнано «Кращим магазином краси та здоров’я» за версією міжнародного фестивалю-конкурсу премії «Вибір року-2018», у 2019 компанія отримала нагороду «Рітейлер року в drogerie» від Ukrainian Retail Association. Постійний проєкт допомоги недоношеним дітям «Orange Days в EVA!» приніс перемогу в конкурсі, ініційованому ООН в Україні Partnership for Sustainability Award 2018.

За 17 років компанія зросла до кількості 900 магазинів по всій території України, представила більш ніж 30 000 асортиментних позицій, а також започаткувала 37 власних торгових марок. Зараз штат співробітників мережі налічує понад 11 000 осіб.


До останніх новин До популярних новин Підписатись на TG канал

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку