Епіцентр хайпане з блогерами: Що придумали в компанії?
Національна мережа торговельних центрів Епіцентр запускає всеукраїнське шоу — «Ліга блогерів» з метою підтримки українських блогерів. На кону 500 000 грн. Взяти участь у «Лізі блогерів» можуть інфлюенсери з усієї країни
«Соціальні мережі перестали носити тільки розважальний характер», — каже Chief Marketing Officer «Епіцентр К» Ірина Шинкаренко. — «Сьогодні блогери не просто лідери думок — вони стали справжнім суб’єктами пабліситі з величезною лояльною аудиторією, який не тільки рекламує бренд чи товар, а й висловлює свою позицію. Щодня ми відслідковуємо безліч згадувань компанії на сторінках у блогерів. Це означає, що наші ТЦ стали саме тим креативним місцем, де народжується контент. Тому нам прийшла на думку ідея запустити масштабне всеукраїнське YouTubе-реаліті, щоб надихнути та підтримати блогерів».
До участі у шоу запрошуються лідери думки, які досягли повноліття та мають від 5000 підписників. Щоб взяти участять у шоу «Ліга блогерів», інфлюенсери мають зняти про себе відео і опублікувати його на своїй сторінці із хештегом #хочуВлігуБлогерівЕпіцентру, а потім заповнити заявку на сайті Епіцентру. Заявки на участь у шоу «Ліга блогерів» можуть прислати блогери з Instagram, TikTok, YouTube чи Facebook до 31 березня 2021 р. включно.
«Цей проєкт — можливість для інфлюенсерів-початківців отримати практичні поради від відомих блогерів, які досить успішно побудували особистий бренд і найголовніше — отримати головний приз на розвиток свого блогу. Це перший проєкт, який дає таку можливість і в цілому оцінює сферу блогінгу так гідно. За призову суму можна розкрутити свій бренд, вкладаючи в піар та контент, адже це є головною складовою успішності в соціальних мережах», — ведучий, інстаблогер Женя Таллер.
Ініціативу компанії Епіцентр К підхопили десятки відомих блогерів, а саме Діма Варварук, Яна Дога, Макс Шахрай, Андрій Трушковский, Раміна та інші, і закликали своїх підписників брати участь.
«Варто зазначити, що коли блогінг тільки починався, в нього майже ніхто не вірив. Сьогодні ж ми бачимо, що бізнес готовий не просто підключати блогерів до своїх маркетингових стратегій, але і підтримувати», — додала ведуча шоу «Ходят слухи» Раміна.
З-поміж усіх претендентів буде обрано 16 учасників шоу. Переможців визначить експертне журі на основі відеопрезентацій учасників та глядацьких симпатій. Протягом 4-х етапів 16 інфлюенсерів з усієї України змагатимуться за звання кращого блогера та грошовий приз. Фонд проєкту: 500 000 грн. У шоу учасники виконуватимуть креативні завдання, а глядачі та ведучі їх оцінюватимуть. Також учасники шоу «Ліга блогерів» отримають корисні поради від відомих інфлюенсерів щодо розвитку особистого блогу.
В компанії зазначили, що це буде перше унікальне YouTube-шоу для людей, що вже є лідерами думок, або тих, хто тільки переймаються питанням, як стати популярним в інстаграмі, тіктоці, ютубі.