
Йогурти як джерело радості: Молокія представила нову рекламну кампанію


1 вересня стартував щорічний благодійний проєкт мережі АЗК WOG «Дорога добра». Його традиційним атрибутом є фіолетові горнятка з єдинорогами, з яких упродовж акції можна буде посмакувати улюбленими напоями.
Цьогоріч метою проєкту є закупівля медичного та реабілітаційного обладнання для трьох медичних установ країни. Партнером проєкту є ГО «Фонд Маша», а амбасадоркою — Маша Єфросиніна.
Доєднатися вкрай легко: достатньо лише придбати на будь-якому АЗК WOG напій у благодійному фіолетовому горнятку, а кошти від його продажу будуть спрямовані до «Фонду Маша» на закупівлю необхідного обладнання. Вартість горнятка — 5 грн.
«Фіолетові горнятка на WOG багато років є символом готовності українців долучатись до благодійності, та є дієвим інструментом адресної допомоги лікарням, де рятують життя. Ми вдячні кожному гостю, хто з початком осені щороку свідомо обирає напої в благодійних горнятках. Запрошую і цього року в нашу спільну “дорогу добра”», — коментує директор із маркетингу мережі АЗК WOG Геннадій Карлінський.
«Проєкт «Дорога добра» — це не лише про благодійність, а й про справжнє партнерство та єдність, що дають нам можливість втілювати реальні зміни. Уже сьомий рік поспіль я є амбасадоркою та співорганізаторкою цього проєкту. Цьогоріч ми об’єднуємо зусилля, щоб забезпечити медичні заклади нашої країни життєво необхідним обладнанням. Адже кожне горнятко напою сьогодні може стати чиїмось врятованим життям завтра. Приєднуйтесь!» — підкреслює співорганізаторка проєкту «Дорога добра» Маша Єфросиніна.
«Дорога добра» — це проєкт із історією, який мережа АЗК WOG реалізовує дев’ятнадцятий рік поспіль. Фіолетове горнятко стало не просто його символом, а й свідченням того, що кожне горнятко кави чи чаю може допомогти врятувати життя. Щороку сотні тисяч небайдужих українців долучаються до ініціативи.