
Ролики тижня: Moyo, Uklon, Сільпо, Файно Маркет, Comfy


У мережі зоомаркетів MasterZoo переконані, що кожна пухнаста особистість заслуговує на увагу та любов. Тож саме до Дня всіх закоханих бренд нагадує про власну програму адопції і запрошує відвідувачів зоомаркетів знайомитися з безпритульними пухнастиками та «усиновлювати» їх. А в період з 7 до 15 лютого всі, хто подарує дім улюбленцю, отримає не просто традиційний welcome-бокс із корисними речами для комфортної адаптації тваринки, а лімітовану версію унікального love-box від MasterZoo.
З початку повномасштабного вторгнення проблема зростання кількості безпритульних тварин в Україні залишається на порядку денному та потребує ефективних рішень. Через бойові дії притулки зруйновані або переповнені, їм бракує ресурсів для забезпечення тваринок їжею, ветеринарною допомогою, стерилізацією тощо. Крім цього, тривають евакуації зі сходу, тож кількість чотирилапих на утриманні волонтерів та притулків лише збільшується. За даними моніторингу Animal ID найбільша кількість безпритульних хвостатих зосереджена у східних, центральних та південних регіонах України. Наприкінці 2023 року організація Save Pets of Ukraine, провівши опитування понад 500 притулків, зафіксувала понад 45 тисяч безпритульних котів і собак. Відсутність масштабних підрахунків ускладнює оцінку проблеми, однак ситуація в притулках і діяльність волонтерів свідчать про її гостроту.
Наприкінці 2023 року всеукраїнська мережа зоомаркетів MasterZoo із благодійним фондом Suziria Charity запустили пілотний проєкт з адопції тварин, у межах якого клієнти мережі могли «усиновити» улюбленця прямо в магазині. У зоомаркетах розмістили стенди з фотографіями тваринок із партнерських притулків, а в кількох магазинах навіть мешкали безпритульні котики, за яким доглядали працівники мережі. Результати пілотного проєкту перевершили всі очікування: за рік майже 170 чотирилапих знайшли свої люблячі родини.
«Очевидно, що зоомаркет — не зовсім те місце, куди люди приходять, аби забрати безпритульну тваринку. Більшість відвідувачів уже мають улюбленців, а їхня головна мета — придбати корм чи іграшку. Але українці — нація небайдужих людей, і багато хто не просто забрав тваринку додому, а ще й поділився інформацією про ініціативу далі. Тож ми з командою MasterZoo зробили висновки, оптимізували процеси й вирішили перезапустити програму, щоб зробити її ще більш ефективною та масштабною», — розповіли в пресофісі мережі зоомаркетів MasterZoo.
Відтепер програма адопції працюватиме у Києві та Харкові. Дошки оголошень із фото та інформацією про тваринок із притулків розташовані у 21 зоомаркеті мережі MasterZoo:
Такий розподіл дозволить волонтерам за потреби доставити тваринку для знайомства або ж люди зможуть самостійно відвідати притулок у своєму місті. За додатковими питаннями можна звернутися до представника/-ці притулку, їхні контакти є на фотокартках, або ж до працівника/-ці зоомаркету, які готові проконсультувати щодо особливостей догляду за хвостиком.
Крім того, у семи зоомаркетах (три у Києві та чотири у Харкові) — житимуть котики з місцевих притулків — Мудра Риба (Харків) та Street Cats (Київ). Під час тимчасового перебування в магазині за ними доглядають працівники мережі. Зазвичай котиків забирають додому щотижня, тож вони не встигають звикнути до життя в зоомаркеті.
Кожен хвостик адаптований у притулку чи безпосередньо в зоомаркеті має при собі ветеринарні документи, які підтверджують його загальний стан здоров’я, а MasterZoo з Suziria Charity також надають стартовий набір всього необхідного для його нового помешкання.
Спеціально до Дня всіх закоханих MasterZoo підготував особливий подарунок для всіх, хто вирішить подарувати дім улюбленцю в період із 6 по 15 лютого. «Молоді петперенти» отримають замість звичайного, тематичний love-box, у якому знайдуть ласощі, засоби для догляду та іграшки для свого нового чотирилапого друга.
Якщо ж у вас вже є улюблений пухнастик, ви можете придбати подібний бокс для нього у мережі MasterZoo до 15 лютого.
У разі, якщо стосунки з пухнастиком не склалися, є можливість зв’язатися з притулком і повернути тваринку. У MasterZoo і притулках ставляться до цього з розумінням та вдячністю за спробу подарувати хвостику дім. Ні в якому разі не залишайте хвостика на вулиці!
Київ
Харків
Довідка. MasterZoo – всеукраїнська омніканальна мережа спеціалізованих зоомаркетів, що входить до групи компаній Suziria Group. Вже понад 15 років MasterZoo піклується про комфорт і здоров’я домашніх улюбленців. Асортимент MasterZoo налічує понад 10 тисяч найменувань товарів від 120 брендів. Тут є все – від кормів, ласощів та одягу до ветпрепаратів, амуніції та смарт-девайсів. У майже 200 зоомаркетах у 38 містах та в інтернет-магазині на хвостиків і їхніх людей завжди чекає професійна допомога, якісний товар і відмінний сервіс. Також MasterZoo має мережу власних грумінг-салонів – 15 локацій у 6 містах України.
Suziria Charity (БФ) — благодійний вектор групи компаній Suziria Group, який поєднав у собі системну допомогу фондам, притулкам, волонтерам, приватним особам, а також роботу з бізнесом, державою, медіа та суспільством для підтримки та популяризації теми адопції та соціалізації тварин