До Дня матері кав’ярня Feeltrd від Сільпо створила дріп-каву, яка налаштовує на щирі розмови з мамою

До Дня матері кав’ярня Feeltrd від Сільпо створила дріп-каву, яка налаштовує на щирі розмови з мамою

3 дні(в) тому
  51
Оксана Дудка

Коли ви востаннє розмовляли з мамою по-справжньому: не про справи, не про погоду, а про мрії, спогади, думки, які вона, можливо, ніколи не озвучувала? Цього року до Дня матері команда Feeltrd від Сільпо створила особливу серію дріп-кави, що дарує привід для щирості. 

Цим проєктом Feeltrd хоче нагадати, що найкращий подарунок до Дня матері — це час, проведений разом. А кава — гарний привід.

На кожному пакетику кави — запитання, яке допомагає зупинитися і поговорити з мамою про важливе.

У серії — три сорти дріп-кави: Колумбія, Гондурас та Уганда. Вони мають насичений смак, який органічно доповнює глибокий контекст. Кожен дріп — це маленька історія, над якою працювали вручну. Ілюстрації на пакуваннях створювали аквареллю, а потім оцифровували та дбайливо упаковували.

Лімітована серія дріпів доступна у фірмових кав’ярнях Feeltrd та на поличках Сільпо з 8 травня.

Довідка: Feeltrd — це кавовий бренд від Сільпо, що поєднує спешелті зерно, власне обсмажування і турботу про смак. Проєкт засновано у 2020 році кавовим експертом Fozzy Group Євгеном Горбанем разом із Дмитром Гораєм та Юлією Багін. За якість відповідає сертифікований Q-Grader Максим Малюта. Наразі працює 16 кав’ярень Feeltrd у 9 містах України, в яких варять класику та альтернативу. У кожній кав’ярні Feeltrd можна придбати каву та чай на вагу, а також якісний інвентар для приготування напоїв вдома.


До останніх новин До популярних новин Підписатись на TG канал

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Чарівний ліс: як виглядає та що пропонує розважальний центр Epiland у першому повноцінному ТРЦ Епіцентр та які орендарі ще відкрилися (фоторепортаж)

Чарівний ліс: як виглядає та що пропонує розважальний центр Epiland у першому повноцінному ТРЦ Епіцентр та які орендарі ще відкрилися (фоторепортаж)

Компанія вперше об’єднала в своєму об’єкті у Чабанах під Києвом розваги, фуд-корт, власні формати shop-in shop-та магазини...
time icon  
  428
Усі новини ринку