
Чарівний ліс: як виглядає та що пропонує розважальний центр Epiland у першому повноцінному ТРЦ Епіцентр та які орендарі ще відкрилися (фоторепортаж)


Коли ви востаннє розмовляли з мамою по-справжньому: не про справи, не про погоду, а про мрії, спогади, думки, які вона, можливо, ніколи не озвучувала? Цього року до Дня матері команда Feeltrd від Сільпо створила особливу серію дріп-кави, що дарує привід для щирості.
Цим проєктом Feeltrd хоче нагадати, що найкращий подарунок до Дня матері — це час, проведений разом. А кава — гарний привід.
![]() |
![]() |
На кожному пакетику кави — запитання, яке допомагає зупинитися і поговорити з мамою про важливе.
У серії — три сорти дріп-кави: Колумбія, Гондурас та Уганда. Вони мають насичений смак, який органічно доповнює глибокий контекст. Кожен дріп — це маленька історія, над якою працювали вручну. Ілюстрації на пакуваннях створювали аквареллю, а потім оцифровували та дбайливо упаковували.
Лімітована серія дріпів доступна у фірмових кав’ярнях Feeltrd та на поличках Сільпо з 8 травня.
Довідка: Feeltrd — це кавовий бренд від Сільпо, що поєднує спешелті зерно, власне обсмажування і турботу про смак. Проєкт засновано у 2020 році кавовим експертом Fozzy Group Євгеном Горбанем разом із Дмитром Гораєм та Юлією Багін. За якість відповідає сертифікований Q-Grader Максим Малюта. Наразі працює 16 кав’ярень Feeltrd у 9 містах України, в яких варять класику та альтернативу. У кожній кав’ярні Feeltrd можна придбати каву та чай на вагу, а також якісний інвентар для приготування напоїв вдома.