Даша Астаф’єва у новій рекламній кампанії Novus: як підсолодити боротьбу
Мережа Novus презентувала новий рекламний ролик із зірковою амбасадоркою – Дашею Астаф’євою. Кампанія присвячена фестивалю власних марок “Щедрі знижки, бо своє”, який триватиме з 23 січня до 5 лютого. Головна ідея ролика – не лише заохотити до вигідних покупок, а й нагадати про важливість благодійності.
Соціальна складова: продовження історії допомоги через покупки
У новому ролику Даша Астаф’єва тримає в руках цукор ТМ Novus і закликає підсолодити боротьбу разом із власною маркою мережі. Ця кампанія стала другою частиною історії, що почалася у 2024 році. Тоді Novus запустив першу серію в підтримку благодійної ініціативи “Воля”: Даша Астаф’єва пропонувала «насолити ворогу» за допомогою Соледарської солі «Воля», весь прибуток з якої мережа передавала на дрони для передової.
У продовженні рекламної кампанії у 2025 році, акцент зроблено вже на цукрі ТМ Novus. Як і в першій частині – з благодійною метою, адже з кожного проданого товару власної марки 1 гривня спрямовується на підтримку українських військових – 3 ОШБР. Завдяки ініціативі з власною маркою вже передано 21 млн грн, які пішли на закупівлю автомобілів, антидронових рушниць і приладів нічного бачення.
Ця ідея продовжує об’єднувати клієнтів Novus у спільній справі, показуючи, як кожна покупка може наближати перемогу.
«Ми в Novus завжди шукаємо способи зробити більше для наших клієнтів і країни, – коментує директор з маркетингу мережі Максим Бєлов. – У цій рекламній кампанії ми вирішили об’єднати два важливих аспекти: вигідні покупки та реальну допомогу нашим захисникам. Даша Астаф’єва чудово передала наш меседж – якість, смак і благодійність можуть йти пліч-о-пліч».
Фестиваль власних марок: вигода для клієнтів
Рекламна кампанія стала іміджевим підсиленням фестивалю власних марок, де на продукцію ТМ Novus діятимуть знижки до 45%. Мережа двічі на рік влаштовує двотижневі фестивалі ВТМ, аби ближче познайомити клієнтів з асортиментом, який представлений у всіх ключових категоріях. До слова, назва власної марки компанії співзвучна з назвою мережі, і як стверджують у Novus, відповідає найвищим стандартам якості, адже всі виробники продукції проходять ретельний відбір і регулярний аудит. За словами Максима Бєлова, купівля ВТМ мережі – це гарна нагода для покупців не лише отримати якісні товари за доступними цінами, а й стати частиною великої справи.
«Ми хочемо, щоб клієнти розуміли: обираючи продукцію ТМ Novus, вони підтримують наших військових. Це не просто покупки – це конкретна допомога тим, хто боронить країну», – додає директор з маркетингу.
Даша Астаф’єва як обличчя кампанії
«Це вже друга наша колаборація з Дашею Астаф’євою. В першій серії Даша закликала купляти ту саму Сіль, яка перетворювалася на дрони на передовій. Зараз – запрошує «підсолодити боротьбу» з товарами ТМ Novus, наприклад, купити цукор, чай або смачний зефір. Даша – наш амбасадор добрих справ, відома та сильна особистість, яка має непохитну активну позицію та з першого дня допомагає військовим. Разом ми знову зможемо зібрати вагому суму на підтримку військових”, – пояснює директорка департаменту управління брендом та комунікаціями Марія Коршикова.
Фестиваль власних марок Novus – це приклад того, як бізнес може бути соціально відповідальним навіть у найскладніші часи. Завітайте до супермаркетів Novus, обирайте товари власної марки та підтримайте спільну справу.