
П’ять тисяч “квадратів” радості: у Києві відкрито найбільший сімейно-розважальний комплекс Fly kids (фотоогляд)


Цього року покупці зможуть привітати Comfy з днем народженням не лише покупками зі знижками, а й донатами. Разом з благодійним фондом Сергія Притули рітейлер збирає 11 млн грн на БПЛА українського виробництва. За великі донати можна буде побачити своє ім’я або бренд на крилі однієї з 15 “Валькірій”.
День народження під час війни — не привід відмовлятися від святкування, вирішили в Comfy. Головне — визначитися з правильним форматом та подарунками. Так, в компанії вирішили обійтися не лише традиційними знижками на техніку до -50%, а й запустити масштабний збір на БПЛА.
Разом з благодійним фондом Сергія Притули та за підтримки креативників з агенції banda команда Comfy запрошує долучитися до збору 11 млн гривень на зграю з 15 “Валькірій”. Ці безпілотники українського виробництва допоможуть нашим захисникам відправити ворога за відомим напрямком.
Добірка фото “Валькірій” на Flickr
“Ми віримо, що разом з нашими небайдужими покупцями та українською бізнес-спільнотою зможемо досягти спільної мети — надати нашим захисникам необхідну військову техніку, щоб вони викинули ворога з України. Тому вже закинули до збору півмільйона та, сподіваємося, завдяки активним покупцям, закинемо ще більше. Тож чекаємо на ваші донати та святкові замовлення”, — каже СЕО Comfy Ігор Хижняк.
“Безпілотники “Валькірія” довели на передовій свою ефективність. Ми маємо домовленість з Армією SOS про виробництво “Валькірій” і навчання екіпажів для них. 15 бортів вже замовлені. Це безпілотники українського виробництва, і нам важливо навіть у темі допомоги ЗСУ теж підтримувати українську економіку та українських виробників. Це приклад правильної синергії, коли великий українських бізнес вкладається в таку допомогу із бажанням допомогти військовим та водночас сприяти розвитку технологій всередині держави”, — вважає Сергій Притула, засновник благодійного фонду Сергія Притули.
Comfy запрошує долучитися до збору не лише своїх покупців, а й партнерів та представників інших бізнесів. За всі донати від бізнесу компанія подякує згадкою у власних соціальних мережах, а за найбільші підтверджені донати ім’я або бренд благодійника нанесуть на одну з “Валькірій”.
Знижки до -50% на домашні гаджети в магазинах, на сайті та додатку Comfy і збір на зграю “Валькірій” триватимуть з 19 серпня до 4 вересня 2022 року. Акційні знижки та збір супроводжуватиме рекламна кампанія, розроблена за підтримки креативної агенції banda.
Ролик з рекламної кампанії до дня народження Comfy
Слава Україні! Смерть ворогам!