Comfy запроваджує “Години тиші” для підтримки людей з ПТСР та розладами аутистичного спектру

Comfy запроваджує “Години тиші” для підтримки людей з ПТСР та розладами аутистичного спектру

3 дні(в) тому
  81
Оксана Дудка

Comfy запровадив важливу соціальну ініціативу “Годин тиші” у магазинах мережі по всій Україні. Головна ідея проєкту – створення безбар’єрного та комфортного простору для людей з посттравматичним стресовим розладом (ПТСР), розладами аутистичного спектру (РАС) а також для клієнтів, яким надмірні сенсорні подразники можуть створювати значний дискомфорт.

“Години тиші” проводяться щодня протягом двох годин з моменту відкриття кожного магазину. В цей час у торгових залах зменшується яскравість освітлення,  рівень шуму та музичний супровід, вимикаються телевізори та інформаційні панелі з динамічними зображеннями.

“Comfy стала першою компанією на ринку побутової техніки та електроніки, яка системно впроваджує подібну ініціативу в національному масштабі. Цей крок є відображенням нашого глибокого розуміння соціальної відповідальності та прагнення створити максимально комфортні інклюзивні простори для всіх наших клієнтів”, – зазначає  операційна директорка Comfy Наталя Кутузова.

Вона також підкреслила особливу актуальність цієї ініціативи в умовах зростання кількості людей, які можуть страждати на різні типи розладів, емоційного перевантаження та психічних  порушень внаслідок війни та постійного стресу в країні: “Наразі, як ніколи раніше, ми усвідомлюємо важливість створення безбар’єрних та чутливих до потреб кожної людини просторів. Війна та пов’язані з нею переживання, на жаль, можуть призводити до зростання кількості людей з ПТСР та особливими сенсорними потребами. Наш обов’язок як відповідального бізнесу – реагувати на ці виклики та робити все можливе для забезпечення їхнього комфорту під час відвідування наших магазинів. “Години тиші” – це наш практичний крок у цьому напрямку, і ми сподіваємося, що він стане позитивним прикладом для інших компаній”.

Ініціатива “Години тиші” вже запроваджена в усіх 110 магазинах мережі. Компанія сподівається, що цей крок зробить відвідування магазинів більш комфортним та доступним для значної кількості людей, які потребують особливої сенсорної підтримки.


До останніх новин До популярних новин Підписатись на TG канал

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку