Comfy відправив три фури техніки для постраждалих від підриву греблі Каховської ГЕС

Comfy відправив три фури техніки для постраждалих від підриву греблі Каховської ГЕС

16.06.2023 10:45
  216
rau

З першого дня після підриву греблі Каховської ГЕС українці не перестають допомагати місцевим жителям боротися з наслідками катастрофи. Люди збирають гроші, передають воду, одяг, корм для тварин та човни. Компанія Comfy також долучилася до гуманітарного руху в регіоні. 

Три вантажівки з побутовою технікою передані Херсонській обласній військовій адміністрації для обладнання тимчасового житла для людей, які були змушені покинути свої домівки на затоплених територіях, або знову відновлювати зруйноване житло.

«Кожен має діяти там, де він може бути корисним. Від перших днів трагедії ми були на зв’язку з Херсонською ОВА, аби визначити, яку саме допомогу ми можемо надати найбільш ефективно. Як компанія номер один по домашнім гаджетам ми бачили свою роль у забезпеченні хоча б мінімального комфорту для людей, які втратили свій дім внаслідок чергової атаки ворога. Тому ми зібрали три повні вантажівки з холодильниками, пралками, мікрохвильовками, чайниками та генераторами й вирушили в Херсон, щоб забезпечити гідні умови сміливим людям в їхніх тимчасових домівках, поки разом з ними чекаємо на спад води та перемогу», — каже СЕО Comfy Ігор Хижняк.

На фото: Голова Херсонської ОВА Олександр Прокудін та CEO COMFY Ігор Хижняк.

Кожен зі 100 комплектів побутової техніки, які передані Херсонській ОВА, містить холодильник, пральну машину,  мікрохвильову піч та чайник. Загальна вартість техніки, яка була передана місцевій владі, складає 3 млн гривень.

Comfy – соціально-відповідальна компанія. Ще 2014 року команда Comfy обрала основним напрямом соціальної відповідальності допомогу військовим та волонтерам, які борються з ворогом. З початку повномасштабного вторгнення компанія посилила підтримку Збройних сил та волонтерів, а загальна сума допомоги перевищила 110 млн грн.


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Раз на тиждень

ми будемо відправляти Вам 

найцікавіші новини тижня


Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Володимир Поліщук, Родинна Ковбаска: Нова програма лояльності – бажання дати клієнтам реально відчутну перевагу

Володимир Поліщук, Родинна Ковбаска: Нова програма лояльності – бажання дати клієнтам реально відчутну перевагу

Chief Brand Officer мережі Родинна Ковбаска розповів, чому вирішили змінити програму лояльності та поділився, які мають...
time icon  
  139
Усі новини ринку