
Новини FMCG за вересень: нові Multi Cook, 400 магазинів Сімі та Сім23, SPAR Combo, оновлений тематичний Сільпо та інші


Відсьогодні COMFY здійснює безконтактну доставку. Екіпаж доставки попереджає клієнта про своє прибуття на адресу телефонним дзвінком і узгоджує деталі передачі замовлення.
Як повідомляє прес-служба компанії, товар з документами буде доставлено до дверей, а кур’єр знаходитиметься на відстані 2 метра.
«Найбільш захищений спосіб – це безконтактна доставка без використання готівки. Під час оформлення замовлення на сайті ми рекомендуємо використовувати оплату карткою. Це дозволить уникнути контакту з готівкою в момент доставки» — коментує керівник e-commerce COMFY Марія Назаренко.
Отримати консультацію або уточнити умови подовження термінів можна на гарячій лінії компанії. В період карантину магазини COMFY працюють в режимі видачі інтернет-замовлень. Згідно постанови КМУ, до продажу в магазинах доступні засоби зв’язку. Деталі на сайті COMFY.UA