
Ролики тижня: SOVA, Равлик Боб та ДТЕК, Укрпошта, Maudau та Vovk
Щотижня з’являються нові креативні рекламні ролики відомих брендів та ритейлерів. У цій добірці ми зібрали ролики від...


У суботу, 3 травня, в магазині MBM Home в ТРЦ Ocean Plaza відбулося тематичне «Чаювання з гейшами» — частина рекламної кампанії бренду, що поєднала японські традиції з філософією створення стильного та затишного простору для дому.
Гейші розповідали про важливість форми посуду та атмосферу сервірування, коли кожен елемент створює відчуття гармонії, доповненою красою деталей.
Гості також взяли участь у розіграші подарунків, змогли скористатися знижками, ближче познайомитися з асортиментом бренду.
Захід підкреслив головну ідею MBM Home — поєднувати функціональність і естетику, допомагаючи створювати комфорт та затишок в домі.
MBM Home — величезний простір доступних товарів для дому.