
ChatGPT інтегрує функцію пошуку товарів в інтерфейсі чату: як він формує результати пошуку
Штучний інтелект продовжує змінювати усталені підходи — від способів спілкування до онлайн-покупок. Тепер у ChatGPT...


У суботу, 3 травня, в магазині MBM Home в ТРЦ Ocean Plaza відбулося тематичне «Чаювання з гейшами» — частина рекламної кампанії бренду, що поєднала японські традиції з філософією створення стильного та затишного простору для дому.
Гейші розповідали про важливість форми посуду та атмосферу сервірування, коли кожен елемент створює відчуття гармонії, доповненою красою деталей.
Гості також взяли участь у розіграші подарунків, змогли скористатися знижками, ближче познайомитися з асортиментом бренду.
Захід підкреслив головну ідею MBM Home — поєднувати функціональність і естетику, допомагаючи створювати комфорт та затишок в домі.
MBM Home — величезний простір доступних товарів для дому.