Це про турботу: Varus випустив подарункові сертифікати з оригінальним дизайном

Це про турботу: Varus випустив подарункові сертифікати з оригінальним дизайном

03.03.2023 10:50
  958
Дарія Осіїк

Погодьтесь, усі ми дуже часто витрачаємо купу часу на роздуми, що ж подарувати друзям, родичам чи колегам. Тому Varus вирішив допомогти з цим питанням та запропонувати подарункові сертифікати на різні суми.

Це надзвичайно зручно. Адже такий сертифікат даруєш, а людина може придбати, що по-справжньому їй хочеться. Сертифікат – це про турботу, тепло, любов і про вдячність.

Кожен сертифікат дозволяє власнику обирати товари в магазинах Varus на загальну вартість номіналу картки. Доступні такі гривневі номінали: «200», «300» «500», «1000». Сертифікати можна придбати на касах у магазинах Varus з 1 березня 2023 року.

Для подарункових сертифікатів Varus розробив оригінальний дизайн спільно з молодою ілюстраторкою Анастасією Білецькою. Cертифікат у вигляді роздрукованої листівки з ілюстрованим малюнком можна придбати на всіх касах мережі.

«Ми хочемо допомогти людям не лише у виборі практичного подарунку, але й забезпечити естетичне задоволення. Тому вирішили залучити до проєкту талановиту ілюстраторку, яка розробила для наших сертифікатів яскравий дизайн. Сподіваємося, що такий подарунок викликатиме захват та приємні емоції», – говорить директор з маркетингу Varus Ольга Румянцева. 

«Отримавши опис проекту від Varus, у мене одразу виникла купа ідей. Тема маленьких людей і великих продуктів змалювалася сама собою та втілилася на папері. А згодом була перенесена на сертифікати ручної роботи, створені серцем», – поділилася враженнями  ілюстраторка Анастасія Білецька.

Детальні умови використання «Подарункових сертифікатів» можна переглянути на сайті Varus.

Довідка. Varus – національна мережа супермаркетів, що представлена на ринку продуктового рітейлу України компанією «Омега». Перший магазин мережі відкрився у 2003 році у Дніпрі, наразі загальна кількість – 103 супермаркети у різних містах України.

Мережа Varus першою запровадила формат To Go. Він розрахований на клієнтів, які бажають зробити швидкі покупки, придбати готові страви, взяти хот-доги та напої з собою, а також перекусити та випити чаю, кави чи соку-фреш прямо в магазині.


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку