
Ролики тижня: Lamel, Київхліб, SOVA, Monatik & KFC та бренд Yes


1 червня у Будинку Іграшок стартував новий соціальний проєкт “Більше ніж читання”. Перший захід відбувся у київському магазині в ТРЦ Blockbuster Mall. Серію подій відкривала СЕО компанії Марія Назаренко, яка прочитала для дітей уривок із книжки “Бетані та чудовисько”.
“Більше ніж читання” – це серія регулярних подій, під час яких у магазинах компанії відбуватимуться читання книжок. Мета проєкту – не просто популяризувати читання, а перетворити його на живий, емоційний досвід. Саме тому під час читань тут створюють моменти, коли дитина не просто слухає, а й взаємодіє з історією: малює улюбленого героя, рухається разом із персонажем, ставить запитання, вигадує продовження сюжету.
Проводити такі події планують у магазинах Будинку Іграшок по всій Україні.
Проєкт став частиною довгострокової стратегії компанії, оскільки книжки – інструмент розвитку дитини, рівнозначний іграшкам.
Evoto
“Ми зосереджуємо зусилля на створенні книжкової секції, яка буде живим, актуальним простором для вибору, щоб книжка в “Будинку Іграшок” була не випадковим товаром, а відкриттям. І фізичний магазин – лише перший крок. Розширена “полиця” книжок уже чекає онлайн, на нашому сайті. Додаючи книжки, ми не просто розширюємо асортимент, а формуємо матрицю заново, структуруємо категорії, залучаємо все більше українських видавництв і паралельно працюємо над популяризацією читання серед дітей”, – зазначає категорійний менеджер мережі Богдан Горбай.
Ритейлер вже почав суттєво оновлювати асортимент. Крім звичних картонок, віммельбухів, казок, віршів і пригод, у магазинах “Будинку Іграшок” з’являються музичні книжки, комікси, манга, підліткове фентезі, найкращі зразки сучасної художньої літератури для дорослих і навіть колекційні видання.