Бренд KFC запустив ланчбокси

Бренд KFC запустив ланчбокси

22.04.2025 03:30
  270
Оксана Дудка

Мережа ресторанів KFC запустила шість ланчбоксів, кожен з яких складається з п’яти продуктів: бургера або твістера на вибір, двох стріпсів або чотирьох нагетсів на вибір, картоплі, соусу та напою. Бренд пропонує своїм клієнтам швидко і смачно пообідати за вигідною ціною з 12:00 до 17:00, обравши свої улюблені страви як в ресторанах KFC, так і на замовлення.

До запуску ланчбоксів команда KFC розгорнула масштабну рекламну кампанію, яка включає: діджитал-інструменти, рекламу в бізнес-центрах і зовнішню, інфлюенс-маркетинг, та YouTube-інтеграції, комунікацію в телеграм-каналах і ЗМІ. Візуально виділили нову пропозицію, створивши особливе пакування — коробки для обідів, що нагадують ноутбук, обклеєний стікерами з жартівливими фразами та малюнками.

Окрім стандартних проявів, бренд вирішив пригостити працівників різних бізнесів та завітав до офісів компаній Henkel, Bolt, AMO та інших. 

Довідка. KFC вже понад 12 років працює на ринку України. З січня 2022 року компанія відкрила 19 нових ресторанів та наразі українська мережа налічує 67 закладів. За цей час бренд став прикладом того, як бізнес може адаптуватися до місцевих умов та здобути прихильність українців, розуміючи актуальні потреби своїх шанувальників.


До останніх новин До популярних новин Підписатись на TG канал

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Олена Левченко, Sport City: Плануємо стати №1 мережею одягу та взуття для активного життя в Україні за рівнем сервісу

Олена Левченко, Sport City: Плануємо стати №1 мережею одягу та взуття для активного життя в Україні за рівнем сервісу

У 2024 році виторг мережі Sport City зріс на 18% порівняно з 2023-м. Чому компанія робить фокус на відкриття магазинів в центрі та...
time icon  
  394
Усі новини ринку