Благодійність стає частиною бренду: кейс Епіцентр (+фото)

Благодійність стає частиною бренду: кейс Епіцентр (+фото)

3 дні(в) тому
  191
Оксана Дудка

Український бізнес дедалі активніше демонструє: корпоративна соціальна відповідальність (CSR) — не про додаткові витрати, а про інвестицію у довіру, репутацію та майбутнє. Показовим прикладом стала ініціатива компанії Епіцентр, яка напередодні 1 вересня спрямувала понад 1,5 млн грн на підготовку до школи дітей із родин полеглих захисників.

Майже 500 дітей Героїв отримали набори канцтоварів для навчання та творчості, а понад 70 дітей-сиріт, які втратили батьків на війні, отримали сертифікати номіналом 10 000 грн та змогли самостійно обрати потрібні речі для навчання в мережі Епіцентр.

Соціальний ефект таких проєктів виходить далеко за межі допомоги конкретним родинам. По-перше, вони показують, що бізнес здатен брати на себе частину соціальних функцій у часи війни. По-друге, залучення покупців через благодійні акції («Ангелятко добрих справ», «Купуй магніт — підтримуй дітей») створює відчуття причетності у клієнтів, підсилюючи емоційний зв’язок із брендом.

«Ми віримо, що допомога дітям — це не лише соціальна місія, а й важливий сигнал для ринку. Бізнес має брати участь у формуванні майбутнього країни», — підкреслила заступниця голови ТОВ «Епіцентр К» у сфері комунікацій, реклами та ЗМІ Ірина Шинкаренко.

У співпраці з благодійним фондом «Діти Героїв», компанією «Українські вертольоти» та місцевими військовими адміністраціями Епіцентр показує, як приватний бізнес може об’єднувати партнерів і спільно реалізовувати масштабні проєкти.

Для ринку це важливий сигнал: у сучасних умовах споживач очікує від бренду не лише якісного продукту чи сервісу, а й позиції, дій і турботи про суспільство. Тож CSR в Україні перестає бути «додатком до бізнесу» — він стає його конкурентною перевагою.


До останніх новин До популярних новин Підписатись на TG канал

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку