Шикуй по-чорному в Чорну п’ятницю з Comfy

Шикуй по-чорному в Чорну п’ятницю з Comfy

22.11.2019 02:21
  360
rau

У Comfy стартувала рекламна комунікація Чорної П’ятниці.

Період Чорної п’ятниці в Comfy — з 28 листопада по 1 грудня. В цьому році, як і в минулому, для рекламного повідомлення компанія обрала короткий формат. Завдання — однозначно, чітко і швидко повідомити про можливість «шиканути» в Comfy.

«Чорна п’ятниця — короткострокова активність, переваги якої вже очевидні для покупців — знижки та низькі ціни. Тому витрачати час на довгі повідомлення про вигоди немає сенсу. У Comfy витратили цей час на підготовку реально вигідних пропозицій техніки та забезпечення достатньої кількості товару за унікальною ціною, щоб покупці могли шиканути по-чорному», — коментує Head of Content and Creative Ярослав Чепурняк.

Рекламна кампанія складається з п’яти роликів. Слоган — «Шикуй по-чорному в Чорну п’ятницю з Comfy». По-чорному — означає без кордонів і рамок. Кожне відео ілюструє, що на розпродажу в Comfy можна дозволити собі купити стільки техніки, щоб навіть не використовувати її за призначенням, а застосовувати найнесподіванішими способами.

«Чорна п’ятниця — ШИКарний період для шопінгу, а для нас ШИКарний момент для розміщення крутого контенту. За старою, доброю, а головне — ефективною традицією ми вирішили створити яскравий креатив для здешевлення рекламного охоплення. І, звичайно, весь проект створювався під головним девізом нашої креативної стратегії — З ПОСМІШКОЮ МИ ЗАВЖДИ ПРОДАМО БІЛЬШЕ! Вирізнятися в загальному потоці реклами — це те завдання, яке ми ШИКарно вирішили і в цій кампанії», — коментує Head of Marketing Communication Тетяна Корнієнко.

Над відео працювали:

Comfy
  • Marketing director — Наталія Кошова
  • Head of Marketing Communication — Тетяна Корнієнко
  • Head of Content and Creative — Ярослав Чепурняк
BANDA
  • Creative Director — Ярослав Сердюк
  • Art Director — Ілля Ануфрієнко
  • Designer — Даня Нестеревич
  • Junior Copywriter —  Даша Чіркова
  • Junior Copywriter — Марина Василенко
  • Senior Account Manager — Дарина Гаврилова
  • Junior Account Manager  — Ольга Скрипка
23/32 films
  • Executive producer  —  Lesya Sichkina
  • Director  —  Oleg Tomin
  • DoP —  Vlad Voronin
  • Producer —  Mariya Panasyuk
  • Editor —  Viktoriya Dvornikova
  • Color Grading —  Valentin Vernigor
  • Post production Producer —  Maksym Kobzystyi
  • Post production Studio —  Camaradas
  • Sound —  Baker Street

До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Раз на тиждень

ми будемо відправляти Вам 

найцікавіші новини тижня


Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку