
Як змінюється поведінка покупців Varus.ua: тренди, аналітика, адаптація


Перше ж опубліковане компанією відео у соціальній мережі Tiк Toк набрало більше 2,5 млн переглядів, а загальне охоплення на усіх платформах склало понад 4 млн. Такими є проміжні результати співпраці національної мережі UPG та креативної агенції Bachysh.
«Наша присутність у Тік Ток – важлива ще й тому, що розвіює стереотипи. Чи справді ця соцмережа про несерйозність, а її цільова аудиторія – діти та підлітки? Ми показали, що це не так. Перед тим, як зробити перші кроки, глибоко занурилися у вивчення цієї платформи, адже дійсно вагалися чи є там наш клієнт. Насправді, користувачі Тік Ток – люди, близькі нам по духу. Ті, які налаштовані на позитив. Ми вміємо і хочемо дарувати радість нашим клієнтам. Робимо це щодня, зустрічаючи їх на АЗК, а сьогодні ще й через новий канал комунікації», – розповіла маркетинг-директор мережі Надія Гануліч-Манукян.
Хоча цифри, звісно, тішать, у компанії зізнаються, що для команди головне – не перегляди, а емоції, які отримують люди. Усі коментарі під відео викликають захоплення. Кожен хоче стати героєм наступного ролика.
«Це чудово, що тепло, яке ми щодня даруємо нашим відвідувачам на кожному із АЗК, знайшло своє відображення і в цій соціальній мережі», – діляться в UPG.
Як розповіли у креативній агенції Bachysh, рішення створити сторінку UPG в Тік Ток було прийнято у жовтні. Під час розробки стратегії увага приділялась клієнтам мережі, тому хотілось створити щось тепле та подарувати найкрутіші емоції кожному, хто буде дивитись контент: «Ми шукали, як можемо комунікувати з клієнтом, але так, щоб він цього не очікував. І тут на одному брейнштормі прозвучала фраза: А що буде, якщо у гучномовець робити клієнтам компліменти?».
Реалізація задуманого відбувалася не менш цікаво: реакції людей знімали на приховані камери. Щоб усе вдалось, на майданчику панувала максимальна конспірація. Тисячі приємних зізнань улюбленим клієнтам зробили свою справу. Як результат — мільйони усмішок по всій країні.
Новий маркетинговий хід у Тік Ток від UPG демонструє, що у наш час достатньо дати людям усмішку, щоб зробити свій бренд ще більш відомим. І щирість у цій справі – основний козир.