Мережа аптек АНЦ отримала премію BIG Trade-Marketing Awards – 2024

Мережа аптек АНЦ отримала премію BIG Trade-Marketing Awards – 2024

12.02.2024 04:15
  1066
rau

Трейд-маркетингова всеукраїнська акція “Об’єднані турботою”, яку провела мережа аптек АНЦ впродовж 2023 року, виграла одну з номінацій та отримала визнання, як “Найпопулярніша Trade-маркетингова компанія в соціальних мережах”.

BIG Trade-Marketing Awards – премія в галузі TRADE-маркетингу, яка присуджується за визначні та успішні маркетингові стратегії.

“Працюючи над концептом трейд-маркетингового проєкту ми прагнули додати емоційну складову, яка залучить нашу аудиторію до спілкування. Ми хотіли мінімізувати тему війни у комунікаціях та поставити акцент на цінностях, що викликають позитивні емоції та посилюють віру в щасливе майбутнє, так виник концепт – “Об’єднані турботою”. Ідея “Об’єднані турботою” транслює в собі широкий сенс – з одного боку – надзвичайне об’єднання українців, яке сталось під час війни з іншого боку – головний меседж нашого бренду АНЦ – турбота. Кейс “Об’єднані турботою” – є ще одним доказом того, що для успішної комунікації потрібна не лише big idea, але й поетапна деталізована реалізація кампанії.  Це спільна перемога команди маркетингу та департаменту асортименту. Ви – дивовижна команда, і я вдячна кожному-кожному з вас! Але, найважливіше в цій кампанії — це відгуки наших клієнтів. Дякую всім, хто підтримував і надихав”, – каже Тетяна Паценко, директорка з маркетингу мережі аптек АНЦ.

Мережа аптек АНЦ продовжує свій шлях турботи про українців та створює найкращі та найцікавіші пропозиції для своїх клієнтів.


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку