АЛЛО стала першою українською компанією у TikTok
АЛЛО першими в Україні увірвалися в TikTok – нову соціальну мережу, що неймовірними темпами підкорює світ.
Серед головних фішок TikTok: зручний інтерфейс, великий вибір музики та унікальний контент від користувачів.
Офіційний канал АЛЛО складається з 15-секундних музикальних комедійних відео:
https://www.tiktok.com/@allo.official?refer=embed
Усього за півтора місяці контент, що розробляє для АЛЛО креативна агенція TABASCO, отримав близько 800 тисяч переглядів, 58 тисяч лайків та сотні коментів.
https://www.tiktok.com/@allo.official/video/6751748193362398470
https://www.tiktok.com/@allo.official/video/6750999614108847365
TikTok АЛЛО зафоловили 6000 людей, яким так подобаються наші відосики, що вони роблять з ними дуети! http://vm.tiktok.com/ao15wJ/
Артур Матковський, маркетинг-директор АЛЛО: «ТікТок – максимально трендова серед «янгерс» соцільна мережа, заснована на креативному відео-контенті. Футурологи їй пророкують велике майбутнє, а саме до нього ми й готуємо наших споживачів. Ми прагнемо бути першими там, де є наша аудиторія, спілкуючись зрозумілою для неї мовою».
На TikTok уже присутні багато міжнародних брендів, серед яких Pepsi, Sephora, Apple Music, Calvin Clein, Chipotle, NBA та багато інших. При цьому бренди роблять під TikTok свій формат креативу, який часто відрізняється від контенту бренду.
Сезонність, що діє на ринку традиційної реклами так само впливає і на контент у TikTok. До сезону передноворічних знижок АЛЛО готує сюрприз для своєї аудиторії із залученням популярного лідеру думок.