
Alviva Group розширює експортний асортимент новими продуктами Tarta


Українські маркетплейси Алло, Auto.RIA та Dim.RIA об’єдналися в освітній кампанії #шукай_українською, яка популяризуватиме україномовний пошук в інтернеті. В такий спосіб бренди намагатимуться вплинути на збільшення в пошукових системах запитів державною мовою.
За результатами нещодавнього дослідження Gradus Research, 61% опитаних громадян спілкуються в побуті українською. Згідно з даними маркетплейсів, українці під час пошуку в інтернеті товарів чи послуг продовжують «гуглити» російською. Наприклад, із запитів на автомобільну тематику у пошукових системах лише 25% є україномовними.
Кампанія #шукай_українською відбуватиметься в соцмережах маркетплейсів. Тематичні дописи розповідатимуть про найчастіші помилки в написанні слів, хибний переклад, історії походження українських слів та ще багато іншого, що допоможе як покращити знання державної мови, так і привернути увагу до проблеми пошуку. Експерт проекту #шукай_українською – Ольга Дубчак, філолог, кандидат наук та автор книжок «Перемагати українською», «Бачити українською», «Чути українською» та інших.
«Партнерство – це завжди нові можливості. Адже тільки разом та об’єднавшись можна впроваджувати зміни на ринку. Ми вдячні колегам із Алло які відгукнулись на запрошення до участі в проекті #шукай_українською. Ініціюючи цю кампанію в соцмережах, ми нагадаємо та покажемо, що українізація інтернету є надважливою. Ще минулого року ми відмовились від російської мови у наших додатках Auto.RIA та Dim.RIA. Та попри все, ми бачимо, що українці продовжують шукати російською мовою. Можливо, через підказки браузера, можливо, за звичкою. Вірю, що #шукай_українською зможе якісно вплинути на інтернет-середовище. А також запрошую інші компанії доєднуватись», – розповідає Сергій Молдаховський, маркетинг-директор та член правління RIA.com.
«Національний маркетплейс Алло максимально підтримує україномовний пошук та підхоплює ініціативу колег. Українська версія Алло за дефолтом основна, і ми ведемо її активне SEO-просування. Освітня кампанія #шукай_українською – про перехід на українську мову не лише в розмовах, а й у звичці робити пошукові запити онлайн. Допоможемо нашим підписникам сформувати та закріпити таку звичку впродовж найближчих місяців завдяки освітнім постам та сторіз у соціальних мережах. У Facebook АЛЛО понад 500 тисяч підписників, а наш Telegram є одним з найбільших корпоративних каналів в Україні. Маю надію, що цей освітній проєкт та регулярні нагадування для мільйона наших підписників будуть актуальними надалі та допоможуть звикнути шукати українською», – коментує Артур Матковський, директор із маркетингу Алло.
Кампанія триватиме понад три місяці, слідкувати можна на офіційних сторінках Auto.RIA, Dim.RIA і Алло у Facebook та Instagram за хештегом #шукай_українською. Компанії закликають й інші маркетплейси в своїх соцмережах долучитися до кампанії #шукай_українською.
Довідка. Алло – маркетплейс національного масштабу з товарами від електроніки, косметики та інструментів до одягу та меблів, з доставкою замовлень додому, на пошту або в магазини у понад 100 містах України.