
Alviva Group розширює експортний асортимент новими продуктами Tarta


Війна змінила уявлення про комфорт і безпеку, але мережа Агромат продовжує забезпечувати широкий асортимент товарів для дому, попри труднощі з логістикою та постачанням.
“Навіть попри ускладнення постачання, ми працюємо над тим, щоб наші клієнти могли знайти у нас все необхідне для ремонту. Асортимент, який ми пропонуємо, залишається доступним і відповідає високим стандартам якості. Важливо, щоб клієнти завжди могли розраховувати на нас,” – зазначив виконавчий директор Максим Рилік.
З нагоди 32-річчя компанія пропонує знижку 32% на товари для ремонту дому, яка діятиме до 1 вересня. Це подарунок тим, хто попри всі труднощі війни, довіряє Агромат та будує свій комфортний простір.
“Ми маємо ресурс підтримувати благодійні ініціативи та вкладатися у відновлення критично важливої інфраструктури, яка постраждала внаслідок війни. І поки триває боротьба, ми триматимемо бій!” – додали у компанії.
Довідка. Агромат — національна мережа магазинів плитки, підлогових покриттів, сантехніки та меблів заснована у 1993 році. За понад 30 років компанія виросла у масштабну торгову мережу, що налічує 33 магазини у 22 містах України. Агромат працює з провідними світовими брендами та забезпечує стабільний розвиток ринку, пропонуючи широкий вибір продукції для приватних і корпоративних клієнтів. Найбільший торговий комплекс мережі площею 16 000 кв. м розташований у Києві на вул. Академіка Булаховського, 4.