
Як створити рекламні ролики для ритейлу, які стануть віральними


На початку травня Лінія магазинів EVA через карантин продовжила термін подання історій про мам, дружин, бабусь на премію «Мама року» і це принесло вже перші рекордні результати. Компанія отримала 800 зворушливих історій, що на 35 % більше, ніж минулого року.
Усі історії опубліковані на сайті премії «Мама року» відповідно до тієї категорії, яку обрали учасниці. Які з цих історій стануть переможцями у своїх номінаціях, значною мірою залежить від онлайн-голосування прихильників учасниць премії, яку вже шостий рік поспіль організовує Лінія магазинів EVA.
Нагадаємо, що премія має 8 номінацій: «Натхнення», «Велике серце», «Сімейний затишок», «Спорт», «Успіх», «Супербабуся», «Блогер» та «Мій Дім – моя EVA». Кожен учасник онлайн-голосування може віддати лише один голос за кожну учасницю.
Ініціатива голосуючих, як і учасниць премії, буде заохочена подарунками. Цього року організатори конкурсу приготували неймовірні призи для голосувальників від генеральних партнерів премії, серед яких набори декоративної косметики, товари догляду за волоссям та шкірою голови та багато інших. Володарі 40 подарунків будуть визначені рандомно.
Та історія, яка набере у своїй номінації найбільшу кількість балів за оцінкам експертів та за результатами інтернет-голосування, стане переможцем премії «Мама року 2020».
Голосування триватиме до 30 червня цього року.
За вісім днів, що триває голосування, у кожній номінації визначились лідери. Проте ситуація може змінитись будь-якої миті – варто тільки конкурсанткам залучити до голосування свою групу підтримки (чоловіка, дітей, матусю, бабусю, подруг, підписників у соцмережах або ж навіть сусідів). Проголосувати за найкращу матусю за вашою версією дуже просто: для цього достатньо зайти на сайт «Мама року», обрати номінацію, обрати історію або декілька, що найбільше припали до душі, та віддати свій голос. Крім користувачів сайту, переможниць обирає і експертне журі.
Оголошення імен переможниць відбудеться 7 липня 2020 року.
Читайте також –
Досвід EVA: як заощадити 250 млн грн за рахунок проведення тендерів онлайн