Що таке «Купити з RozetkaPay» та як оплата в один клік збільшує конверсію замовлень

Що таке «Купити з RozetkaPay» та як оплата в один клік збільшує конверсію замовлень

02.07.2025 12:37
  16
Валерія Байда

Під час виступу на RAU Expo 2025 Олексій Миропольський, комерційний директор RozetkaPay розповів, що 70% покупців не доходять до фінального кроку – власне покупки товару у певного продавця та як «Купити з RozetkaPay» допоможе спростити клієнтський досвід. RAU публікує основні тези з виступу.

Кожен бізнес прагне, щоб конверсія в покупку була максимальною. Буває так, що покупець знає, який хоче товар, проте не робить замовлення на певному сайті. В RozetkaPay проаналізували це, та виділили кілька основних причин:

  • Покупка не відбувається, бо покупцю потрібно зробити багато кроків, щоб її здійснити.
  • Якщо це перша покупка на певному сайті, як правило, потрібно заповнити чимало інформації: ввести ім’я, прізвище, спосіб оплати, адресу доставки тощо.

Своєю чергою, бізнес стикається з тим, що платить за трафік, а продажів не відбувається. Створює максимально зручний сайт з цікавим дизайном, але його залишають на чекауті. Веде покупця до покупки, але втрачає його за кілька секунд до цілі, тобто, на моменті оплати, бо цей процес виявляється довгим та не зручним. 

Тож RozetkaPay зробили рішення, яке покращить та скоротить клієнтський досвід – «Купити з RozetkaPay», який за експертними оцінками дозволяє на 30% скоротити час для нового клієнта від формування замовлення до покупки. Це новий продукт доступний до будь-якого бізнесу, який має продажі В2С.

Як це відбувається? Щодня мільйони українців користуються RozetkaPay для оплати покупок на найбільших маркетплейсах країни – це Rozetka та Prom.ua, також через RozetkaPay розраховуються в офлайн-точках Rozetka. Якщо клієнт хоча б один раз використовував перелічені способи покупок, дані про його спосіб оплати та доставку збереглися. І, коли клієнт авторизується за допомогою номеру телефону, з великою ймовірністю усі дані про нього підтягуються правильно. 

 

Тож «Купити з RozetkaPay» – це можливість сформувати замовлення та оплатити його в один клік. Мінімум введень вручну – тільки підтвердження покупки, бо в системі вже є логістичні та платіжні дані покупців.

Отже, коли клієнту зручно, він купує більше, не має сумнівів, бо довіряє бренду та отримує досвід до якого хочеться повернутися та й може дозволити собі більше (купити зараз, заплатити згодом).

При цьому бізнес бачить зростання завершених покупок і середнього чеку без змін у трафіку, без додаткових витрат. Формує звичку купувати легко – клієнт запам’ятовує комфорт і повертається.

До прикладу, на сайті Uzspace, який пропонує понад 200 видів пляшок для води імплементовано сервіс «Купити з RozetkaPay», який скорочує час на оформлення замовлення в три раза. 


До останніх новин До популярних новин Підписатись на TG канал

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку