
Як українці святкували перші дні літа: Добірка найкращих мемів про операцію Павутина та черговий підрив кримського мосту


Команда Prostor поповнилась— до компанії приєднався Олександр Артюшов на посаду директора з електронної комерції. Його завдання — розвинути онлайн-напрям компанії, зробивши його ще більш клієнтоорієнтованим, технологічним, зручним та інноваційним.
Олександр має понад 12 років досвіду в e-commerce з різними групами товарів. Працював у таких компаніях, як Rozetka, Eldorado, Foxtrot, Kasta. В яких пройшов шлях від спеціаліста із закупівель до керівника e-commerce-напрямку. Його досвід охоплює як офлайн, так і онлайн канали, а головна мета — не просто продавати, а створювати для клієнтів комфортний цифровий простір.
У комерції Олександр із 2011 року. До того мав досвід у рекламному бізнесі. Його перехід в e-commerce почався в 2013 році з посади категорійного менеджера мобільних телефонів у Rozetka, де згодом він очолив відповідний відділ. У 2021 році — перехід до керування продажами FMCG — зоотоварів, продуктів харчування та побутової хімії — категорій, що динамічно зростали в онлайні.
На новій посаді Олександр має амбітну ціль — вивести онлайн-сервіс Prostor на якісно новий рівень.
“Ми не хочемо бути просто інтернет-магазином або ще однією кнопкою в смартфоні. Ми хочемо стати щоденним онлайн-помічником, з яким зручно, цікаво і вигідно. Місцем, де можна не лише купити, а й отримати пораду, поспілкуватися або просто провести час з користю”, — пояснює він.
Серед пріоритетів — висока якість обслуговування, швидка доставка, цікаві промо, широкий асортимент, включаючи унікальні товари. Але, як підкреслює Олександр, усе це — не мета, а інструменти, які мають працювати на головне — задоволення очікувань клієнта.