Чиста репутація: як оптимізувати витрати на прибирання торгових точок і чому чистота впливає на споживчу лояльність

Чиста репутація: як оптимізувати витрати на прибирання торгових точок і чому чистота впливає на споживчу лояльність

01.07.2021 04:45
  929
Дарія Осіїк

Як скоротити витрати на щоденне прибирання і при цьому підтримувати постійну чистоту в торгових точках.

Читати російською

Чистота та дезінфекція торговельних і складських приміщень в рітейлі грає дуже важливу роль. Вона впливає на репутацію, імідж, лояльність клієнтів і, як наслідок, на обсяги продажів. А в умовах пандемії коронавірусу постійна підтримка чистоти і дезінфекція просторів стали питаннями першочергової значимості.

Як рітейлери можуть оптимізувати процес прибирання, легко підтримувати ідеальну чистоту у всіх внутрішніх приміщеннях і при цьому істотно скоротити свої витрати – читайте в матеріалі.

Як чистота впливає на відвідуваність магазину і лояльність до бренду

Чистота – важлива частина споживчого досвіду, яка визначає тривалість перебування в магазині, готовність людей робити покупки, а також їх частоту. А це, в свою чергу, безпосередньо впливає на дохід рітейлера. Дослідження компанії M/A/R/C показали, що 14% споживачів перестануть відвідувати магазин, який виявився недостатньо чистим, а 29% респондентів сказали, що повторно відвідають такий магазин тільки в тому випадку, якщо вони не зможуть знайти необхідний товар в інших торгових точках.

Найвищі вимоги у споживачів до продуктових магазинів та аптек. Більшість опитаних заявляють, що перестануть відвідувати торгову точку, якщо вона не буде сприйматися як чиста. Але до інших сфер рітейлу у відвідувачів також досить високі вимоги до зовнішнього вигляду і чистоти в торгових залах. Тому в роботі над формуванням позитивного споживчого досвіду, підвищенням трафіку і збільшенням кількості лояльних клієнтів не варто забувати про істотний вплив чистоти на ці показники.

Нові підходи до прибирання торгових залів в умовах пандемії коронавірусу

Зараз все рітейлери зобов’язані дотримуватися карантинних заходів і піклуватися про здоров’я та безпеку своїх відвідувачів. Це в значній мірі вплинуло на перегляд підходів до облаштування та прибирання внутрішніх просторів, торгових залів, логістичних центрів, а також складів і допоміжних приміщень. Нові запобіжні заходи вимагають додаткових витрат і створюють багато нових операційних завдань для всіх рітейлерів без винятку. Майже всі роздрібні оператори були вимушені збільшити витрати на прибирання та дезінфекцію.

Раніше прибирання приміщень проводилася після закриття або під час мінімального трафіку, а прибиральна техніка і клінери залишалися за кадром. Зараз підхід змінився – рітейлери повинні частіше робити прибирання і показувати максимальну турботу про безпеку своїх відвідувачів. Тому для очищення приміщень повинна використовуватися якісна професійна прибиральна техніка.

Техніка Karcher дозволить оптимізувати процес прибирання і заощадити гроші

Дослідження Karcher показують, що основна стаття витрат у проведенні прибирання – утримання персоналу. У Європі цей показник досягає 85%. Саме тому дуже важливо забезпечити максимальну продуктивність по всій площі.

Однією з найбільш трудомістких і ресурсовитратних процедур прибирання залишається очищення підлоги. Поліпшити якість цього виду прибирання і оптимізувати витрати можна за допомогою професійної підлогомийної техніки Karcher.

Правильно підібрані підлогомийні і підлогомийні-всмоктуючі машини Karcher дозволяють економити близько 10% витрат на механізоване прибирання, скоротити час прибирання на 20%, а також значно зменшити використання трудового ресурсу у порівнянні зі звичайним прибиранням. Крім того, машини, що працюють на літій-іонних батареях створюють на 40% менше шуму, що особливо важливо, якщо прибирання проводиться в робочий час.

Німецька компанія вже не перший рік працює в Україні і стала лідером на ринку підлогомійної техніки, займаючи близько 75% ринку останні п’ять років. Надійність і висока якість Karcher доводить широке коло клієнтів, серед яких багато лідерів в сфері рітейлу – Сільпо, Епіцентр, АТБ, Novus, МХП, Metro Cash&Carry, Varus, Rozetka, Нова пошта, EVA, Велика Кишеня та інші. А серед клієнтів виробника в світі є такі гіганти як Walmart, Carrefour, Auchan, Schwarz Gruppe, Tesco і Rema.

Рішення для кожної проблеми

Підлогомиючі і підлогомийно-всмоктуючі машини Karcher забезпечують інтенсивнішу очистку у порівнянні з іншою подібною технікою і дозволяють видаляти навіть клейкі і стійкі забруднення. Крім того, ця техніка може виконувати найрізноманітніші робочі операції – від загальної і хімічної чистки до полірування і кристалізації, – кожна з яких характеризується своїми цілями і особливостями.

Компанія пропонує дуже широкий асортимент підлогомийного обладнання, тому може підібрати найоптимальніший варіант для кожного клієнта в залежності від його виду діяльності та завдань, які повинна виконувати прибиральна техніка.

Роздрібні мережі, що динамічно розвиваються, зазвичай обирають для прибирання своїх приміщень високотехнологічні підлогомийно-всмоктуючі машини (моделі BD 38/12 та BR 35/12) з літій-іонними батареями, довгим терміном служби і швидким зарядом з можливістю проміжної підзарядки, якщо потрібно в короткі терміни відновити працездатність машини. Ці компактні і маневрені моделі відмінно підійдуть для швидкого прибирання невеликих приміщень з високою прохідністю, а також для ефективного механізованого прибирання санвузлів. Переваги – низький рівень шуму, простота в управлінні, економія на хімічних засобах для прибирання до 10%, легка очистка кутів і виконання комплексного прибирання тільки одним співробітником.

 

Для прибирання великих магазинів (площею від 6000 кв. м), ТЦ і ТРЦ найоптимальнішим варіантом є підлогомийно-всмоктуючі моделі В 110 та В 150 з сидінням для оператора. Ці машини легко і швидко впораються з прибиранням великих торгових залів, коридорів, холів, проходів, естакад і навіть алей. Вони забезпечують інтенсивну очистку, справляються навіть з самими стійкими забрудненнями, скорочують час прибирання загальних зон на 20% і дозволяють скоротити витрати на 10% (зокрема на заробітну плату співробітникам, оскільки механізованим прибиранням може займатися один співробітник). За короткий час дані моделі якісно очистять підлогу від будь-яких забруднень, видалять бруд зі швів на плитковій підлозі, зроблять миття по всій поверхні підлоги. А висока маневреність машини і легка система управління (за допомогою всього одного поворотного перемикача) значно спрощує процес прибирання.

Крім того, в асортименті Karcher також є спеціальне рішення для якісного прибирання ескалаторів і траволаторів безпосередньо під час їх роботи, що особливо актуально для ТРЦ і великих роздрібних мереж. Апарати BR 47/35 Esc, BR 45/10 Esc забезпечать дбайливе прибирання ескалаторного полотна без пошкодження його механізмів від вологи, що дозволить значно продовжити експлуатаційний період використання ескалатора.

А для рітейлерів, які володіють невеликими магазинами і мають обмежений бюджет, відмінно підійдуть підлогомийно-всмоктуючі машини Karcher з ручним керуванням з лінійки Classic. Наприклад, компактні, але маневрені моделі BD 50/50 C Classic та BD 43/25 C Bp легко впораються з прибиранням в приміщеннях середніх розмірів з сильною заставленністю і високою прохідністю. Вони прекрасно вирішують завдання загальної і підтримуючої чистки твердих і еластичних підлогових покриттів. Ефективно очищаючи забруднені поверхні, підлогомийно-всмоктуючі машини гарантують бездоганний блиск, чудові гігієнічні показники і простоту управління. Вибравши дані моделі, рітейлер точно отримає оптимальне бюджетне рішення з чудовим співвідношенням ціна-продуктивність.

Тест-драйв і сервісне обслуговування техніки

Щоб вибрати найефективніше рішення, Karcher пропонує кожному клієнту перед покупкою провести безкоштовну демонстрацію рекомендованого прибирального обладнання і протестувати його в реальних умовах на об’єкті рітейлера. А 23 виїзних інженера в штаті мобільного сервісу здійснять швидкий ремонт прибиральної техніки в разі її поломки в стислі терміни – до 2-3 днів у разі нескладного типового ремонту, тобто машина не випадає з робочого процесу на 2 тижні і прибирання в магазині / на складі практично не зупиняється.

Читайте також –

«Керхер раз – Керхер назавжди»: у Тернополі відкрили фірмовий магазин відомого німецького виробника


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Раз на тиждень

ми будемо відправляти Вам 

найцікавіші новини тижня


Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку